http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
do 30.000 Euro
powyżej 30.000 Euro
Ogłoszenia przetargowe do 30.04.2016R.
ARCHIWUM PRZETARGÓW 2002-2008
Planowane postępowania o udzielenie zamówień
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Ogłoszenia przetargowe do 30.04.2016R. 
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
 
data publikacji:  23-10-2008 | 17:22
data ostatniej modyfikacji:  02-12-2011 | 09:26
data wytworzenia dokumentu:  23-10-2008
autor dokumentu: Bronisław Jasiński
ostatnio modyfikowal: Patrycja Czarnynoga
  Wyniki postępowania
Przetarg nieograniczony - Modernizacja stacji próżniowej P1 w miejscowości Bojszowy 23.10.2008

Bojszowy: Modernizacja stacji próżniowej P1 w miejscowości Bojszowy

Numer ogłoszenia: 237770 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, fax. 032 2189071.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stacji próżniowej P1 w miejscowości Bojszowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonania robót związanych z instalacjami technologicznymi i sanitarnymi na terenie stacji podciśnieniowej, w skład których wchodzą: - Instalacja c.o. , grzejnik elektryczny - Instalacja wentylacyjna-mechaniczna - Instalacja technologiczna pompowni Pompy próżniowe (2 szt.) Armatura i sterowanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta będzie zakwalifikowana jako spełniająca warunki zamówienia, jeżeli Oferent: a)nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.). b) złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy jw. c) spełni/zaakceptuje warunki określone niżej: - udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace, - zaoferuje termin płatności do 30 dni od daty odbioru końcowego i złożenia faktury, - zaakceptuje istotne warunki umowy, d) posiada: - uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) udokumentuje, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie jednego roku) należycie i rzetelnie wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot (nie mogą być sumowane wykonane roboty), g) dostarczy wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ. Tryb badania i oceny ofert. Badania i oceny ofert będzie dokonywała osoba upoważniona przez Wójta Gminy Bojszowy. I etap: badanie ofert w zakresie wymagań formalno - prawnych i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 12 SIWZ będzie oceniane według zasady spełnia- nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów SIWZ i sprawdzeniu zawartości złożonej oferty. Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną odrzucone i pozostawione bez dalszego rozpatrywania. II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Oferentów nie podlegających wykluczeniu. Kryteria oceny ofert W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium - przypisując mu odpowiednio wagę procentową: cena oferty brutto - 100 %..

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie jednego roku i minimum dwie roboty) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, czasu realizacji, miejsca wykonania, nazwy zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót, oświadczenia zamawiających o należytym wykonaniu zamówienia, ewentualnie referencje)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

 Pliki do pobrania:

 

Specyfikacja_P1_2008.pdf (132.04 Kb)

Specyfikacja_Techniczna_Wykonania_i_Odbioru_Robot_-wymiana_pomp_P1.pdf (130.15 Kb)

Opis_do_projektu-wymiana_pomp_P1.pdf (71.09 Kb)

Opis_do_projektu_P1.pdf (95.40 Kb)

charakterystyka_R5_250.pdf (215.37 Kb)

konstrukcja_ramy.pdf (34.15 Kb)

MT-101.pdf (148.94 Kb)

orientacja.pdf (924.63 Kb)

plan_sytuacyjny.pdf (142.34 Kb)

rzut_i_przekroje.pdf (131.48 Kb)

schemat_technologiczny.pdf (54.22 Kb)

termostat_KTO011_KTS011_2006_PL.pdf (106.16 Kb)

TS500Ex-e-00.pdf (272.43 Kb)

Visio-CZUJNIKI_POZIOMU.pdf (107.41 Kb)

Visio-MODUL_GSM.pdf (76.63 Kb)

Visio-POMPA_PROZNIOWA_1.pdf (165.64 Kb)

Visio-POMPA_PROZNIOWA_2.pdf (165.30 Kb)

Visio-POMPA_PROZNIOWA_3.pdf (170.50 Kb)

Visio-POMPA_TLOCZNA_1.pdf (171.46 Kb)

Visio-POMPA_TLOCZNA_2.pdf (163.07 Kb)

Visio-ZASILANIE_STERUJACE.pdf (97.93 Kb)

Visio-ZASILANIE_SZAFY_STEROWNICZEJ.pdf (110.74 Kb)

wos.pdf (942.51 Kb)

zagosp_dzialki.pdf (108.90 Kb)

SZAFA_STEROWNICZA_POMPOWNI.pdf (33.97 Kb)

Wykaz_aparatury_szafy_sterowniczej.pdf (21.89 Kb)

Zestawienia_materialow.pdf (26.57 Kb)

Modernizacja__P1_przedmiar.pdf (70.82 Kb)

Modernizacja_P1_-_opis_do_przedmiaru.pdf (53.77 Kb)

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska