Referat Organizacyjny, Spraw obywatelskich i Społecznych
PROWADZONE REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA:
- Rejestr pracowników urzędu,
- Rejestr stażystów i praktykantów,
- Dziennik korespondencji
- Ewidencja delegacji służbowych,
- Rejestr szkoleń pracowniczych,
- Rejestr kontroli zewnętrznych,
- Rejestr pieczątek,
- Rejestr umów cywilno-prawnych
- Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
- Rejestr dokumentacji przekazywanej do archiwum
- Rejestr Zarządzeń Wójta,
- Rejestr Zarządzeń Wójta – Kierownika Urzędu,
- Rejestr skarg i wniosków
- Archiwum Urzędu - zgodnie z Ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2002 r. NR 171 poz. 1396 tekst jednolity z późn. zm. art. 33-35) Archiwum Urzędu ma status archiwum zakładowego tzn. służy potrzebom jednostki, dla której zostało utworzone. Gromadzi się w nim akta niezbędne w bieżącej pracy komórek Urzędu. Część dokumentacji, która zgodnie z obowiązującymi przepisami została zaliczona do kategorii A, czyli wieczystej przekazuje się po 25 latach przechowywania do Archiwum Państwowego w Katowicach.
- Rejestr mieszkańców[1],
- Rejestr wyborców[2],
- Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych.
- Rejestr unieważnionych formularzy do dowodów osobistych
- Rejestr wniosków o udostępnienie danych osobowych
- Rejestr informacji publikowanych w BIP
- Rejestr upoważnień do danych osobowych
- Rejestr instytucji kultury
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
- Rejestr szkół i placówek niepublicznych
- Rejestr incydentów
- Dziennik ASI
Żądane informacje zostają udzielone na pisemny wniosek strony zainteresowanej z podaniem podstawy prawnej oraz zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. – Dz. U. nr 33 poz.883).
Urząd Stanu Cywilnego
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr zapewnień.
- Rejestr zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (do ślubów konkordatowych)
- Rejestr ślubów obywateli polskich z cudzoziemcem w kraju.
- Rejestr zaświadczeń do zawarcia małżeństwa za granicą.
- Rejestr przypisków z akt stanu cywilnego.
- Rejestr wydanych decyzji
- Rejestr jubilatów
Z rejestrów Urzędu Stanu Cywilnego nie udostępnia się danych. Zaświadczenia i odpisy z aktów stanu cywilnego wydaje się na wniosek strony. Sposób przyjmowania i załatwiania spraw zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1986r.- Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. Nr 36, poz.180 z późn. zmianami)
Rada Gminy Bojszowy
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr uchwał Rady Gminy Bojszowy.
- Rejestr aktów prawa miejscowego.
Referat Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr psów ras agresywnych .
- Rejestr zaszczepionych psów przeciwko wściekliźnie.
- Rejestr decyzji na wycinkę drzew.
- Rejestr działalności regulowanej_ stan na 27.01.2016r.
- Rejestr zgłoszeń awarii oświetlenia ulicznego
- Rejestr decyzji o zajęciu pasa drogowego
- Zgody na umieszczenie reklam w pasie drogowym
- Rejestr wydanych warunków uzgodnienia zjazdów na drogę gminną
- Rejestr przydomowych oczyszczalni ścieków
- Rejestr zbiorników bezodpływowych
- Rejestr zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych
- Dziennik Korespondencji Referatu
- Rejestr złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Rejestr środków trwałych
- Rejestr wezwań do złożenia deklaracji lub korekt
- Rejestr wniosków CEIDG
- Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- Rejestr złożonych oświadczeń o wielkości sprzedaży
- Rejestr właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne niezgodnie z regulaminem
Informacje w zakresie w/w spraw udzielane są wyłącznie na wniosek osoby zainteresowanej /osoby będącej przedmiotem sprawy/ lub wniosek instytucji upoważnionej do otrzymania ww. informacji.
Referat Planowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Rolnictwa
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy,
- Rejestr wydanych zaświadczeń o nadaniu numeru porządkowego budynku.
- Rejestr decyzji celu publicznego
- Rejestr decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia
- Rejestr wydanych opinii o terenie
- Rejestr wieczystych użytkowników
- Rejestr decyzji podziałowych
- Rejestr obiektów hotelowych
- Rejestr nieruchomości gminnych
Referat Finansowy i Podatków
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr decyzji wymiarowych
- Rejestr zaświadczeń – podatki
- rejestr przypisów i odpisów
- Ewidencja upomnień
- Ewidencja tytułów wykonawczych
- Rejestr decyzji w sprawie ulg i zwolnień w podatkach
Informacje w zakresie w/w spraw udzielane są na wniosek osoby zainteresowanej /osoby będącej przedmiotem sprawy/ lub wniosek instytucji upoważnionej do otrzymania ww. informacji oraz zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Zarządzanie Kryzysowe,
Kancelaria Dokumentów Niejawnych
WYKAZ DZIENNIKÓW, REJESTRÓW:
- Dziennik ewidencyjny
- Rejestr teczek akt
- Rejestr dzienników i książek ewidencyjnych
- Wykaz osób do kwalifikacji wojskowej
- Wykaz osób przewidzianych do wykonania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony
- Rejestr pełnomocników
- Rejestr wydanych poświadczeń bezpieczeństwa
Informacje w zakresie w/w spraw udzielane są na wniosek osoby lub instytucji upoważnionej do otrzymania ww. informacji.
Referat Zamówień Publicznych ,
Umów, Rozwoju i Promocji
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr umów
[1]Zaświadczenia z rejestru mieszkańców zgodnie z art. 33 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U Nr 133 poz. 883 z 1997 roku) są wydawane na pisemny wniosek mieszkańca
[2]Rejestr wyborów zgodnie z uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 14.06.1993 roku (Dz. U. Nr 30 poz. 321) jest udostępniany na pisemny wniosek wyborcy.
|