http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
do 30.000 Euro
powyżej 30.000 Euro
Ogłoszenia przetargowe do 30.04.2016R.
ARCHIWUM PRZETARGÓW 2002-2008
Planowane postępowania o udzielenie zamówień
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Ogłoszenia przetargowe do 30.04.2016R. 
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
 
data publikacji:  05-10-2009 | 15:12
data ostatniej modyfikacji:  02-12-2011 | 09:54
data wytworzenia dokumentu:  02-10-2009
autor dokumentu: Wojciech Boruciński
ostatnio modyfikowal: Patrycja Czarnynoga
  Wyniki postępowania
Przebudowa ulicy Międzyrzecznej w Międzyrzeczu wraz z budową chodnika i kanalizacji deszczowej 05.10.2009

 

Bojszowy: Przebudowa ulicy Międzyrzecznej w Międzyrzeczu wraz z budową chodnika i kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 343726 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.

·               Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Międzyrzecznej w Międzyrzeczu wraz z budową chodnika i kanalizacji deszczowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Międzyrzecznej w Międzyrzeczu na całej długości wraz z budową chodnika i kanalizacji deszczowej. Projektowana szerokość jezdni po przebudowie - 5,50 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót głównych wymienionych niżej (obmiary orientacyjne) i robót towarzyszących zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym branży drogowej, projektem budowlanym kanalizacji deszczowej, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót: - Frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni 4.189,86 m²; - Wykonanie poszerzenia ulicy (korytowanie, podbudowa); - Wykonanie odwodnienia - studzienki z gotowych elementów - 49 szt.; - Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC (roboty ziemne, kanały z rur PVC, studnie rewizyjne, studzienki kanalizacyjne, studzienki uliczne ściekowe), - Wykonanie podbudowy z kruszywa - warstwa dolna i górna (poszerzenie jezdni, wjazdy do posesji, chodnik); - Ułożenie krawężników drogowych na długości 2.440,50 mb oraz obrzeży betonowych - 841,50 mb; - Wykonanie chodnika z kostki betonowej na powierzchni 1.509,25 m2; - Wykonanie zjazdów z kostki betonowej do posesji na powierzchni 940,35 m2; - Wykonanie progów z kostki betonowej zwalniających na powierzchni 66,0 m2; - Ułożenie asfaltobetonowej warstwy wyrównawczej na powierzchni 7.423,02 m2; - Ułożenie asfaltobetonowej warstwy ścieralnej na powierzchni 7.423,02 m2; - Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 20.000,- PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·               Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta będzie zakwalifikowana jako spełniająca warunki zamówienia, jeżeli Wykonawca: 1. nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.). 2. złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy jw. 3. spełni/zaakceptuje warunki określone niżej: - udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace, - zaoferuje termin płatności do 30 dni od dat odbiorów częściowych, odbioru końcowego i złożenia faktur, - zaakceptuje istotne warunki umowy, 4.posiada: - uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - polisę OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN; 5. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. wniesie wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie, 7. udokumentuje, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie trzech lat) należycie i rzetelnie wykonał co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot, 8. dostarczy wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 12 i 19.1 niniejszej specyfikacji, Tryb badania i oceny ofert Badania i oceny ofert będzie dokonywała komisja powołana przez Wójta Gminy Bojszowy. - I etap: badanie ofert w zakresie wymagań formalno - prawnych i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 12 SIWZ będzie oceniane według zasady spełnia -nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (z pkt. 12) SIWZ i sprawdzeniu zawartości złożonej oferty. Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną odrzucone i pozostawione bez dalszego rozpatrywania. - II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu. Kryteria oceny ofert W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując mu odpowiednio wagę procentową: cena oferty brutto - 100 %.

·               Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześnie, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 4), - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie w/w (załączniku nr 4), wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (dotyczy kierujących pracami), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5) + odpisy posiadanych uprawnień zawodowych i zaświadczeń przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego (zg. z wymogami Prawa Budowlanego), - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie w/w (załączniku nr 5), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie trzech lat i minimum trzy roboty) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót, oświadczenia zamawiających o należytym wykonaniu zamówienia, ewentualnie referencje) - (załącznik nr 6), - kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy pok. 10 lub 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Poddziałanie 7.1.2 - Modernizacja i rozbudowa infrastruktury uzupełniajacej kluczową sieć drogową.

 


 

Pliki do pobrania:

 

  1. Projekt-organizacja ruchu-zał.nr10

    7. Projekt - branża drogowa - zał. nr 8

 

    8. Projekt - kanalizacja deszczowa - zał. nr 11


 

Zmienione pliki do pobania (20.10.2009r.):


 

 


 

UWAGA: 21.10.2009r.

 

W zawiązku z wpłynięciem w dniu 20.10.2009r. dużej ilości zapytań dotyczących przetargu na „Przebudowę ul. Międzyrzecznej w Międzyrzeczu wraz z budową chodnika i kanalizacji deszczowej” i koniecznością uzyskania wyjaśnień od projektanta na temat wskazanych przez Wykonawców nieścisłości w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót branży drogowej i kanalizacyjnej  informujemy,  że termin złożenia  ofert zostanie przesunięty.

Szczegółowa informacja w sprawie nowego terminu złożenia ofert zostanie umieszczona na stronie internetowej w zakładce „Przetargi” w dniu 23.10.2009r.


 

 

 

 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 343726-2009 z dnia 2009-10-02 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bojszowy
Przebudowa ulicy Międzyrzecznej w Międzyrzeczu na całej długości wraz z budową chodnika i kanalizacji deszczowej. Projektowana szerokość jezdni po przebudowie - 5,50 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót głównych wymienionych...
Termin składania ofert: 2009-10-26


Numer ogłoszenia: 370734 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 343726 - 2009 data 02.10.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, fax. 032 2189071.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·               Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

·               W ogłoszeniu jest: - Wykonanie progów z kostki betonowej zwalniających na powierzchni 66,0 m2.

·               W ogłoszeniu powinno być: - Wykonanie progów z kostki betonowej zwalniających na powierzchni 99,00 m2.

·               Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.

·               W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy..

·               W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy..

 

 


 

    Data publikacji; 23.10.2009r.

 

        Odpowiedzi na wszystkie zapytania, które wpłynęły do dnia 20.10.2009r.  dotyczące przetargu na „Przebudowę ul. Międzyrzecznej w Międzyrzeczu wraz z budową chodnika i kanalizacji deszczowej” zostaną udzielone w dniu 26.10.2009r.

Informujemy ponadto, że nowy termin złożenia ofert został wyznaczony na dzień 30.10.2009r. godz. 10.00 (ogłoszenie w tej sprawie zostało umieszczone w BZP  w dniu 23.10.2009r. pod nr. 370734 – 2009).


Data publikacji: 26.10.2009r.


 

    SIWZ-Międzyrzeczna-2009 - z dnia 26.10.2009r. Przedmiar robót - branża drogowa - zał. nr 12 ( z dnia 26.10.2009r.) Przedmiar robót - kanalizacja deszczowa  - zał. nr 9  (z dnia 26.10.2009r.) rys. 1 - dotyczy pyt. 17 - wylot kanalizacji

 


 

Data publikacji: 27.10.2009r.


  1. wyjaśnienia - 27.10.2009

 

Data publikacji: 28.10.2009r.


  1. Wyjaśnienia z dnia 28.10.2009r.

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska