http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
do 30.000 Euro
powyżej 30.000 Euro
Ogłoszenia przetargowe do 30.04.2016R.
ARCHIWUM PRZETARGÓW 2002-2008
Planowane postępowania o udzielenie zamówień
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Ogłoszenia przetargowe do 30.04.2016R. 
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
 
data publikacji:  10-08-2010 | 14:28
data ostatniej modyfikacji:  02-12-2011 | 09:44
data wytworzenia dokumentu:  10-08-2010
autor dokumentu: Anna Polko
ostatnio modyfikowal: Patrycja Czarnynoga
  Wyniki postępowania
Remont trzech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy - uszkodzonych w wyniku powodzi 10.08.2010

Bojszowy: Remont trzech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy - uszkodzonych w wyniku powodzi


Numer ogłoszenia: 244662 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.

·                Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont trzech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy - uszkodzonych w wyniku powodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi : - ulicy Dworzysko w Bojszowach, - ulicy Skrajnej w Międzyrzeczu, - ulicy bocznej do ul. Fabrycznej w Bojszowach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), Zadanie nr 2 - 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Zadanie nr 3 - 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). - Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w ust. 6 art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759). - Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. - Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Bojszowy: nr konta 80 8435 0004 0000 0000 4444 0002 z dopiskiem - wadium do przetargu Remont trzech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy - uszkodzonych w wyniku powodzi Zadanie nr ...- Remont ... - W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. - W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 11 natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. - Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy

III.2) ZALICZKI

·                Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·                wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·                oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·                opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ulicy Dworzysko w Bojszowach od km 0,0+ 00,00 do km 0,6+30,00.

·           1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Dworzysko w Bojszowach na łącznej długości 630 mb. Projektowana szerokość drogi po remoncie: 3,50 - 4,00 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, odwodnieniowych, ułożenia krawężników i obrzeży, wykonanie jezdni, dojść do budynków, zjazdów i poboczy oraz zarurowanie odcinka rowu i odtworzenie odcinka rowu zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..

·           2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

·           3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

·           4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ulicy Skrajnej w Międzyrzeczu od km 0,0+00,00 do km 0,2 + 56,00.

·           1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Skrajnej w Międzyrzeczu na łącznej długości 256,00 mb. Projektowana szerokość drogi po remoncie: 3,00 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, odwodnieniowych, wykonanie jezdni i poboczy oraz odwodnienia zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..

·           2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

·           3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

·           4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont ulicy bocznej do ul. Fabrycznej w Bojszowach od km 0,0+00,00 do km 0,4+65,00.

·           1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy bocznej do ul. Fabrycznej w Bojszowach na łącznej długości 465,00 mb. Projektowana szerokość drogi po remoncie: 2,50 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, odwodnieniowych, wykonanie jezdni, poboczy i balustrad mostowych zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..

·           2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

·           3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

·           4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Pliki do pobrania:

1.  SIWZ.pdf (157.87 Kb)

2.  Zal._nr_6_do_SIWZ_-_Uproszczona_dokumentacja_projektowa_-_Remont_ul._Dworzysko_w_Bojszowach.pdf (87.80 Kb)

 3.   Zal._nr_7_do_SIWZ_-_Uproszczona_dokumentacja_projektowa_-_Remont_ul._Skrajnej_w_Miedzyrzeczu.pdf (88.59 Kb)

 4.   Zal._nr_8_do_SIWZ_-_Uproszczona_dokumentacja_projektowa_-_Remont_ulicy_bocznej_do_ul._Fabrycznej_w_Bojszowach.pdf (82.75 Kb)

5.   Zal._nr_9_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot__-_Branza_drogowa_-_Remont_ul._Dworzysko_w_Bojszowach.pdf (42.98 Kb)

6.   Zal._nr_10_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Odtworzenie_i_czesciowe_zarurowanie_rowu_w_rejonie_posesji_nr_5_i_7_-_Remont_ul._Dworzysko_w_Bojszowach.pdf (16.47 Kb)

7.   Zal._nr_11_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Branza_drogowa_-_Remont_ul._Skrajnej_w_Miedzyrzeczu.pdf (32.37 Kb)

8.   Zal._nr_12_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Kanal_deszczowy_-_Remont_ul._Skrajnej_w_Miedzyrzeczu.pdf (24.07 Kb)

9.   Zal._nr_13_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Branza_drogowa_-_Remont_ulicy_bocznej_do_ul._Fabrycznej_w_Bojszowach.pdf (21.68 Kb)

10.  Zal._nr_14_do_SIWZ_-_Specyfikacje_techniczne_wykonania_i_odbioru_robot_-_Remont_ul._Dworzysko_w_Bojszowach.pdf (813.49 Kb)

11.  Zal._nr_15_do_SIWZ_-_Specyfikacje_techniczne_wykonania_i_odbioru_robot_-_Remont_ul._Skrajnej_w_Miedzyrzeczu.pdf (538.41 Kb)

12.  Zal._nr_16_do_SIWZ_-_Specyfikacje_techniczne_wykonania_i_odbioru_robot_-_Remont_ulicy_bocznej_do_ul._Fabrycznej_w_Bojszowach.pdf (418.78 Kb)

 


 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska