http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
do 30.000 Euro
powyżej 30.000 Euro
Ogłoszenia przetargowe do 30.04.2016R.
ARCHIWUM PRZETARGÓW 2002-2008
Planowane postępowania o udzielenie zamówień
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Ogłoszenia przetargowe do 30.04.2016R. 
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
 
data publikacji:  07-07-2009 | 10:32
data ostatniej modyfikacji:  02-12-2011 | 09:57
data wytworzenia dokumentu:  07-07-2009
autor dokumentu: Wojciech Boruciński
ostatnio modyfikowal: Patrycja Czarnynoga
  Wyniki postępowania
Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko Orlik 2012 w Bojszowach przy ul. Gościnnej 6 07.07.2009

Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko Orlik 2012 w Bojszowach przy ul. Gościnnej 6

 

Numer ogłoszenia: 104963 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko Orlik 2012 w Bojszowach przy ul. Gościnnej 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko Orlik 2012 w Bojszowach przy ul. Gościnnej 6 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport). Typ włókna: monofil.Skład chemiczny włókna; polietylen. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2. Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). Obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach (2 sztuki) - siatki do bramek (2 sztuki) 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30 x 50 m o powierzchni 1.500,00m2 (pole do gry 20 x 40 m) Podbudowa: Podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST(załącznik nr 2 do SIWZ) Technologie układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy (4 sztuki) - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm (4 sztuki) - mechanizm regulacji wysokości (4 sztuki) - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach (4 sztuki) Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne -badminton, tenis, siatkówka- (4 sztuki) - siatka do siatkówki (2 sztuki) Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach (2 sztuki) - siatki do bramek (2 sztuki) 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne - kostka betonowa wibroprasowana typu Holland o grubości 6 i 8 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ). 2.6. Mała architektura - dostawa i montaż boksów dla zawodników rezerwowych (2 sztuki) - dostawa i montaż koszy na śmieci (4 sztuki) - dostawa i montaż stojaków na rowery (2 sztuki) - dostawa i montaż ławek (4 sztuki) - dostawa i montaż trybuny widowiskowej wykonanej na konstrukcji stalowej z siedziskami plastikowymi na 100 miejsc. Teren pod trybunę należy utwardzić kostką brukową o gr. 10 cm ułożoną na podbudowie z piasku i kruszywa, a całość zamknąć obrzeżem betonowym. 2.7. Pochylnia dla niepełnosprawnych Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych przy budynku hali sportowej w Bojszowach z kostki betonowej wibroprasowanej typu Holland o gr. 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamkniętej obrzeżem betonowym oraz montaż uchwytów dla niepełnosprawnych i barierki pochylni dla niepełnosprawnych z rur stalowych na słupach z rur. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) Wymagany okres gwarancji: - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - na nawierzchnie syntetyczne - 60 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy filia Bojszowy Nr 89 84350004 0000 0000 6129 0001 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Bojszowy w sekretariacie lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1)udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). a)dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3.Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A.Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B.Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1.Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5.utoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 


 

08.07.2009r.  Załaczniki:

 

UWAGA

 

W związku z technicznym problemem udostępnienia dokumentacji projektowej na portalu UG Bojszowy - dokumentacja przygotowana w specjalistycznym programie, ogłoszenie powyższe w najbliższym czasie zostanie zmienione. Zostanie wówczas udostępniona cała dokumentacja techniczna i przetargowa.

Termin złożenia ofert zostanie przesunięty.

 


 

09.07.2009r.

 

Numer ogłoszenia: 108295 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 104963 - 2009 data 03.07.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, fax. 032 2189071.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: 2.7. Pochylnia dla niepełnosprawnych Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych przy budynku hali sportowej w Bojszowach z kostki betonowej wibroprasowanej typu Holland o gr. 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamkniętej obrzeżem betonowym oraz montaż uchwytów dla niepełnosprawnych i barierki pochylni dla niepełnosprawnych z rur stalowych na słupach z rur. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
  • W ogłoszeniu powinno być: 2.7.Pochylnie dla niepełnosprawnych Wykonanie dwóch pochylni dla niepełnosprawnych (przy budynku hali sportowej w Bojszowach i pomiędzy boiskami) z kostki betonowej wibroprasowanej typu Holland o gr. 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamkniętej obrzeżem betonowym oraz montaż uchwytów dla niepełnosprawnych i barierki pochylni dla niepełnosprawnych z rur stalowych na słupach z rur. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: 2.6.Mała architektura - dostawa i montaż boksów dla zawodników rezerwowych (2 sztuki) - dostawa i montaż koszy na śmieci (4 sztuki) - dostawa i montaż stojaków na rowery (2 sztuki) - dostawa i montaż ławek (4 sztuki) - dostawa i montaż trybuny widowiskowej wykonanej na konstrukcji stalowej z siedziskami plastikowymi na 100 miejsc. Teren pod trybunę należy utwardzić kostką brukową o gr. 10 cm ułożoną na podbudowie z piasku i kruszywa, a całość zamknąć obrzeżem betonowym..
  • W ogłoszeniu powinno być: 2.6.Mała architektura -dostawa i montaż boksów dla zawodników rezerwowych (2 sztuki) - dostawa i montaż koszy na śmieci (4 sztuki) - dostawa i montaż stojaków na rowery (2 sztuki) - dostawa i montaż ławek (4 sztuki) - dostawa i montaż trybuny widowiskowej wykonanej na konstrukcji stalowej z siedziskami plastikowymi na 100 miejsc..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy..


 

09.07.2009r.

Załaczniki:

1. Dokumentacja branża budowlana

2. Dokumentacja branża elektryczna

3. SIWZ - Orlik Bojszowy-03.07.2009

 

5. Załącznik nr 1 do SIWZ - OSWiORB

6. Załącznik nr 2.1 do SIWZ - SSTWiORB - podbudowy i nawierzchnie boisk

7. Załącznik nr 2.2 do SIWZ -  SSTWiORB - oświetlenie boisk

8. Załącznik nr 2.3 do SIWZ -SSTWiOR - ogrodzenie,kostka,zielen

9. Załącznik nr 2.4 do SIWZ  - OSWiORB + SSTWiORB - boisko wielofunkcyjne

10. Zalacznik_nr_4.1_do_SIWZ_-_przedmiar_-_roboty_budowlane.pdf (169.76 Kb)

11. Zalacznik_nr_4.2_do_SIWZ_-_przedmiar_-_roboty_elektryczne.pdf (71.25 Kb)

 

4. SIWZ - Orlik Bojszowy -09.07.2009 - ostateczna


 

 


««« powrót
 
 


Interaktywna Polska