Budowa trzech placów zabaw dla dzieci młodszych w ramach rządowego programu -Radosna szkoła
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa trzech placów zabaw dla dzieci młodszych w ramach rządowego programu „Radosna szkoła”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci i młodzieży w ramach rządowego programu „Radosna szkoła” - zlokalizowanych przy: - Szkole Podstawowej w Bojszowach ul. Świętego Jana 33, - Szkole Podstawowej w Międzyrzeczu ul. Żubrów 13, - Gminnej Szkole Podstawowej w Świerczyńcu ul. Sierpowa 38 wraz z dostawą i montażem wyposażenia. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.20.00-5, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.23.32.00-1, 45.00.00.00-7, 45.34.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych), Zadanie nr 2 - 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych), Zadanie nr 3 - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). - Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w ust. 6 art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.). - Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. - Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Bojszowy: nr konta 80 8435 0004 0000 0000 4444 0002 z dopiskiem -wadium do przetargu -Budowa placu zabawa dla dzieci młodszych w ramach rządowego programu „Radosna szkoła” Zadanie nr… - Budowa placu zabawa dla dzieci młodszych w ramach rządowego programu „Radosna szkoła” - na terenie … W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. - W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 11 natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. - Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw dla dzieci młodszych w ramach rządowego programu „Radosna szkoła” na terenie Szkoły Podstawowej w Bojszowach przy ul. Świętego Jana 33.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażanie placu zabaw w nawierzchnie typu: -bezpieczna - 337 m2, -tartan - 50 m2, -zieleń niska - 138 m2. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych typu: -zestaw Lila - 1 szt. -zestaw Wspinaczka - 1 szt. -teatrzyk + ławki - 1 szt. -sprężynowiec - 5 szt. -domek z tunelem - 1 szt. -duży pociąg - 1 szt. -huśtawka ważka - 3 szt -regulamin placu zabaw - 1 szt. -kosz na śmieci - 4 szt. -ławka z oparciem - 4 szt. oraz wykonanie drewnianego ogrodzenie placu zabaw..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.00.00.00-7, 45.11.20.00-5, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.23.32.00-1, 45.34.20.00-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa placu zabaw dla dzieci młodszych w ramach rządowego programu „Radosna szkoła” na terenie Szkoły Podstawowej w Międzyrzeczu przy ul. Żubrów 13.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażanie placu zabaw w nawierzchnie typu: -bezpieczna - 177 m2, -tartan - 21 m2, -zieleń niska - 40 m2. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych typu: -zestaw Wspinaczka - 1 szt. -zestaw Patryk - 1 szt. -sprężynowiec - 2 szt. -duży pociąg - 1 szt. -domek na zabawki - 1szt. -huśtawka ważka - 1 szt. -regulamin placu zabaw - 1 szt. -kosz na śmieci- 2 szt.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.00.00.00-7, 45.11.20.00-5, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.23.32.00-1.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa placu zabaw dla dzieci młodszych w ramach rządowego programu „Radosna szkoła” na terenie Gminnej Szkoły Podstawowej w Świerczyńcu przy ul. Sierpowej 38.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażanie placu zabaw w nawierzchnie typu: -bezpieczna - 438 m2, -tartan - 49 m2, -zieleń niska - 263 m2. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych typu: -zestaw Lila - 1 szt. -zestaw Wspinaczka - 1 szt. -zestaw Tunel - 1 szt. -zestaw Adela - 1 szt. -zestaw Gimnastyka - 1 szt. -zestaw Pirat - 1 szt. -domek na zabawki - 1 szt. -sprężynowiec - 2 szt. -huśtawka ważka - 1 szt. -regulamin placu zabaw - 1 szt. -kosz na śmieci - 4 szt. -ławka bez oparcia - 4 szt..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.00.00.00-7, 45.11.20.00-5, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.23.32.00-1.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
ZAŁĄCZNIKI
1. SIWZ + SIWZ
2. Załącznik nr 6 – Projekt zagospodarowania terenu – SP Bojszowy
3. Załącznik nr 7 Projekt zagospodarowania terenu – SP Międzyrzecze
4. Załącznik nr 8 – Projekt zagospodarowania terenu – GSP Świerczyniec
5. Załącznik nr 9 – Przedmiar robót – SP Bojszowy
6. Załącznik nr 10 – Przedmiar robót – SP Międzyrzecze
7. Załącznik nr 11 – Przedmiar robót – GSP Świerczyniec
8. Załącznik nr 12 – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
9. Załącznik nr 13 – Wyciąg z programu rządowego „Radosna szkoła”
autor: Wojciech Boruciński data wytworzenia: 2010-06-25
|