Remont dwóch dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010
Bojszowy: Remont dwóch dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010
Numer ogłoszenia: 229734 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dwóch dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010: - ulicy Szyszkowej w Bojszowach; - ulicy Leśnej w Świerczyńcu. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 - 3.500,00PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), - Zadanie nr 2 - 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). - Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w ust. 6 art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.). - Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. - Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Bojszowy: nr konta 80 8435 0004 0000 0000 4444 0002 z dopiskiem - wadium do przetargu: Remont dwóch dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010 Zadanie nr - Remont.. - W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. - W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 8 natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. - Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w umowie w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających zakończenie prac w w/w terminie (np. ciągłe opady deszczu, duże nawodnienie gruntu) - możliwa jest zmiana daty zakończenia wykonywania robót. 2. Wystąpienie robót nieprzewidzianych - możliwa jest zmiana daty zakończenia wykonywania robót i sposób ich rozliczenia. 3. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont odcinka drogi gminnej, przedłużenie ul. Szyszkowej w Bojszowach - likwidacja wyrwy w km 1,7+06,00 do 1,7+21,00.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi gminnej, przedłużenie ul. Szyszkowej w Bojszowach na długości 15 mb. Przedłużenie ulicy Szyszkowej to droga o nawierzchni gruntowej. Posiada przekrój drogowy o szerokości 4m z obustronnymi poboczami gruntowymi o szer. 0,75 m. Droga zniszczona została w wyniku powodzi w maju 2010r. - na długości około 15 metrów powstała wyrwa w drodze o głębokości 2,5 - 4,0 m. Przepust pod droga został zniszczony (reszki przepustu zostały w wyrwie). Rów przylegający do drogi został wypłukany i wymaga odtworzenia. Zamówienie obejmuje wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, ziemnych, wykonanie przepustu, odtworzenie jezdni i poboczy zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont odcinka ul. Leśnej w Świerczyńcu w km 0+000÷0+141,5.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka ul. Leśnej w Świerczyńcu na długości 141,50 mb. Projektowana szerokość drogi po remoncie: 4,5 - 5,6 mb. Szerokość pobocza: 0,50 mb Zamówienie obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, ziemnych, zabezpieczeń i regulacji, wykonanie zjazdów, poboczy i jezdni zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki:
- SIWZ
- Remont odcinka drogi gminnej, przedłużenie ulicy Szyszkowej w Bojszowach – likwidacja wyrwy w km 1,7+06,00 do 1,7+21,00
Zał. nr 6 do SIWZ – Uproszczona dokumentacja projektowa
- Zał. nr 7 do SIWZ – Przedmiar robót – Remont odcinka drogi gminnej, przedłużenie ulicy Szyszkowej w Bojszowach – likwidacja wyrwy
- Zał. nr 8 do SIWZ – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Remont odcinka drogi gminnej, przedłużenie ulicy Szyszkowej w Bojszowach – likwidacja wyrwy w km 1,7+06,00 do 1,7+21,00
- Remont odcinka ul. Leśnej w Świerczyńcu w km 0+000-0+141,5
Zał. nr 9 do SIWZ – Uproszczona dokumentacja projektowa
- Zał. nr 10 do SIWZ – Przedmiar robót – Remont odcinka ul. Leśnej w Świerczyńcu
- Zał. nr 11 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Remont odcinka ul. Leśnej w Świerczyńcu
autor: Anna Polko data wytworzenia: 2012-07-02 data zakonczenia: 2012-07-17
|