| 
 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071. 
·               Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Bojszowy. Sezon zimowy 2010-2011. 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji czynnej poprzez kompleksowe zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych (podział na rejony: I; II; III) i powiatowych polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni poprzez usuwanie śniegu i błota pośniegowego, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną) oraz prowadzenie akcji biernej polegającej na utrzymaniu sprzętu i obsługi w stałej gotowości do działania.. 
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. 
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2. 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 
  
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6. 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 
III.1) WADIUM 
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane 
III.2) ZALICZKI 
·               Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
o                Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
o                Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 
·         III.3.3) Potencjał techniczny 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
o                Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
o                Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY 
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 
·               wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie  
·               wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami  
·               wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 
·               aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy  
·                 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie 
SEKCJA IV: PROCEDURA 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. 
IV.3) ZMIANA UMOWY 
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy. 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy. 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH 
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych - Rejon I. 
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji czynnej i biernej na terenie gminy Bojszowy. Szczegółowy wykaz dróg (ulic) wchodzących w skład rejonu I zawarty został w załączniku nr 7.1 do SIWZ. Drogi gminne utrzymywane -na biało- z posypywaniem zakrętów, skrzyżowań i przejść dla pieszych piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną.. 
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2. 
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. 
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.  
  
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych - Rejon II. 
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji czynnej i biernej na terenie gminy Bojszowy. Szczegółowy wykaz dróg (ulic) wchodzących w skład rejonu II zawarty został w załączniku nr 7.2 do SIWZ. Drogi gminne utrzymywane -na biało- z posypywaniem zakrętów, skrzyżowań i przejść dla pieszych piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną.. 
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2. 
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. 
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.  
  
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych - Rejon III. 
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji czynnej i biernej na terenie gminy Bojszowy. Szczegółowy wykaz dróg (ulic) wchodzących w skład rejonu III zawarty został w załączniku nr 7.3 do SIWZ. Drogi gminne utrzymywane -na biało- z posypywaniem zakrętów, skrzyżowań i przejść dla pieszych piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną.. 
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2. 
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. 
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.  
  
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych. 
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji czynnej i biernej na terenie gminy Bojszowy. Szczegółowy wykaz dróg (ulic) powiatowych zawarty został w załączniku nr 7.4 do SIWZ. Drogi powiatowe w całości posypywane mieszanką piaskowo-solną.. 
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2. 
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6. 
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.  
   
 
PLIKI DO POBRANIA: 
1. SIWZ.pdf (209.79 Kb) 
  - Zal._nr_8.1_do_SIWZ_-_OST_-_Odsniezanie.pdf (144.33 Kb) 
  - Zal._nr_8.2_do_SIWZ_-_OST_-_Zwalczanie_sliskosci.pdf (182.66 Kb) 
  - Zal._nr_8.3_do_SIWZ_-_Standardy_utrzymania_drog_powiatowych.pdf (22.81 Kb) 
   |