Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900.000 zł
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900.000 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu krótkoterminowego. Dane kredytu: - rodzaj waluty kredytu (kredyt złotówkowy), - okres spłaty (3 lata (2010-2012)), - spłata kredytu (w 12 ratach kwartalnych), - termin spłaty kredytu (w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał, możliwość prolongaty spłaty rat kredytu), -naliczanie odsetek (od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia, w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki nie będą naliczane), - termin spłaty odsetek (miesięcznie do ostatniego dnia miesiąca), - zabezpieczenie (weksel in blanko wraz z deklaracją wekslową), - wypłata kredytu (w jednej transzy do dnia 28.12.2009 kwota 900.000,00 zł).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta będzie zakwalifikowana jako spełniająca warunki zamówienia, jeżeli Wykonawca: 1.spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c)dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)znajduje się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.będzie wykonywał przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy tj. od dnia 28.12.2009r. do dnia 31.12.2012r., 3.akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 4.złoży komplet wymaganych dokumentów wymienionych w pkt 13. SIWZ Badania i oceny ofert będzie dokonywała osoba upoważniona przez Wójta Gminy Bojszowy. I etap: badanie ofert w zakresie wymagań formalno - prawnych i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 12 SIWZ będzie oceniane według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (z pkt. 13) SIWZ i sprawdzeniu zawartości złożonej oferty. Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną odrzucone i pozostawione bez dalszego rozpatrywania. II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu. Kryteria oceny ofert W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując mu odpowiednio wagę procentową: cena (koszt) kredytu = 100 %.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty które mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy): - W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ; - W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ; - Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); - Oświadczenia o zapoznaniu się Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ; - Oświadczenie o przyjęciu terminu związania ofertą - załącznik nr 3 do SIWZ; - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; - W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; - Projekt umowy kredytowej wraz z wykazem dokumentów niezbędnych do podpisania umowy; - Harmonogram spłata kredytu wraz z odsetkami i podliczeniem kosztu kredytu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania:
- Specyfikacja istotnych warunkow zamowienia
- informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2009
- Sprawozdanie z wykonania budzetu za 2008r
- Uchwała budżetowa na 2009r
- Opinia RIO do budżetu na 2009r
Dodatkowe dokumenty - Data publikacji: 19.11.2009r.
- Projekt budżetu na 2010
- Opinia RIO o przedłożonym przez Wójta Gminy Bojszowy informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2009
- Uchwała nr XXIX / 156 /2009Rady Gminy Bojszowy w sprawie zaciągnięcia kredytu
Data publikacji: 23.11.2009r.
- Wyjasnienie tresci SIWZ z dn. 23.11.2009
- Opinia RIO o przedłożonym prez Wójta sprawozdaniu za 2008r.
- Opinia RIO o przedłożonym prez Wójta sprawozdaniu za 2007r.
- Zestawienie zobowiązań
autor: Elżbieta Kubeczko data wytworzenia: 2009-11-16
|