| 
 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071. 
·               Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa Obsługa Budżetu Gminy Bojszowy. 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Zamawiający zaprasza do składania ofert na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Bojszowy, obejmującej: 1.1. Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu Gminy oraz rachunków bieżących i pomocniczych 1.2. Przechowywanie środków pieniężnych Zamawiającego. 1.3. Prowadzenie rozliczeń pieniężnych, dokonywanych zgodnie z przepisami prawa, w tym: - realizację poleceń przelewów /obrót bezgotówkowy/ w systemie elektronicznym, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - udostępnienie usługi typu home banking na 1 stanowisku komputerowym, umożliwiającym dokonywanie przelewów, uzyskiwanie informacji o stanie rachunku oraz stałą obserwację stanu środków na poszczególnych rachunkach bankowych, - zapewnienie Zamawiającemu możliwości dostarczania i odbierania dokumentów finansowych co najmniej 1 raz dziennie we wszystkich dniach roboczych, w godz. 9:00 - 15:30 oraz zapewnienie pomocy technicznej /serwisu/ w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, - świadczenie usług w zakresie przechowywania depozytów, - bezpłatne potwierdzenie salda /wyciąg bankowy/ na każdy dzień roboczy, - realizację dyspozycji pieniężnych w ramach salda środków na rachunku bankowym w dniu ich przyjęcia. 2. W ramach umowy oferent winien: 2.1. Oprocentować środki na rachunkach, określonych w p.3.1.1/jedna stopa procentowa dla wszystkich rachunków/. 2.2. Uruchomić kredyt w rachunku podstawowym. Od Zamawiającego nie będzie pobierana prowizja oraz opłata od nie wykorzystanego kredytu w rachunku podstawowym. Zamawiający zabezpieczy kredyt wekslem in blanco.. 
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. 
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1. 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 
  
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24. 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 
III.1) WADIUM 
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 zamówienie nie jest zabezpieczone wadium. 
III.2) ZALICZKI 
·               Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
o                Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia. 
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
o                Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia. 
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
o                Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia. 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY 
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 
·               koncesję, zezwolenie lub licencję  
·               wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie  
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 
·               oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  
·               aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy  
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 
·               nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert  
·               nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert  
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie 
SEKCJA IV: PROCEDURA 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. 
IV.3) ZMIANA UMOWY 
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy. 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy. 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
 
Pliki do pobrania: 
  
SIWZ-Bankowa_Obsluga_Budzetu_Gminy_Bojszowy.pdf (149.19 Kb) 
  
   |