http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Polityka prywatności
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2004-10-05 00:20:02
WYPOSAŻENIE GMINNEGO CENTRUM INFORMACJI W PODSTAWOWY SPRZĘT KOMPUTEROWO – BIUROWY - 2004-09-20



Bojszowy 20.09.2004r.

OGŁOSZENIE NR OR/1/2004

 

GMINA BOJSZOWY OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY DLA ZADANIA p.n. „WYPOSAŻENIE GMINNEGO CENTRUM INFORMACJI W PODSTAWOWY SPRZĘT KOMPUTEROWO – BIUROWY”

 

 

  1. Zamawiający: Gmina Bojszowy

Województwo: śląskie

Adres do korespondencji: ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy

Telefony: 218-93-66, 218-90-72  Fax: 218-90-71

E-mail: wojt_bojszowy@pro.onet.pl

Strona internetowa: www.bojszowy.pl

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1.       Dostarczenie sprzętu komputerowo – biurowego

2.1.1.      6 komputerów wraz z systemem operacyjnym, pozwalającym na logowanie się do systemu za pomocą hasła oraz możliwością administrowania tymi systemami przez głównego administratora, (szczegółowe parametry określone zostały w Specyfikacji)

2.1.2.      aparat telefoniczny (szczegółowe parametry określone zostały w Specyfikacji)

2.1.3.      2 pakiety biurowe (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji,)

2.1.4.      urządzenie wielofunkcyjne do obsługi  biura drukarka-fax-skaner-kopiarka (szczegółowe parametry określone zostały w Specyfikacji)

 

  1. Termin wykonania zamówienia – do 26.10.2004r.

 

  1. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.

4.1.       Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

4.2.       Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

4.3.       Wymagane wadium – 1.000 PLN

4.4.       Warunki uczestnictwa: spełnianie wymogów ekonomicznych, finansowych i technicznych określonych w specyfikacji oraz doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień.

 

  1. Kryteria oceny ofert

5.1.  Cena – 100 %

 

  1. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Specyfikacja dostępna pod adresem Zamawiającego – pokój nr 7 (I piętro).

 

  1. Termin składania ofert – do 05.10.2004r. do godziny 14:00 w siedzibie Zamawiającego.

 

  1. Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.

 

  1. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.10.2004r. godzina 14:20 w siedzibie Zamawiającego.

 

  1. Informacji w sprawie zamówienia udziela Andrzej Moisa w godzinach pracy Urzędu Gminy , telefon: 218-93-66  lub 218-91-83, kom. 0501-70-616.

 

 

 

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska