• wniosek o zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej,
• załączniki:
1/opinia:
- właściwego miejscowo komendanta powiatowej (miejskiej) Policji,
- Państwowej Straży Pożarnej,
- kierownika jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej (pogotowia ratunkowego),
Powyższe opinie muszą zawierać informacje o niezbędnej wielkości sił i środków
potrzebnych do zabezpieczenia imprezy, zastrzeżeniach co do stanu technicznego obiektu oraz o przewidywanych przez Policję zagrożeniach,
2/opinię właściwego miejscowo państwowego inspektora sanitarnego,
3/ graficzny wraz z opisem plan obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa,
4/regulamin obiektu wraz z informacją o sposobie udostępniania go uczestnikom imprezy masowej,
5/ program i regulamin imprezy masowej, ewentualnie terminarz imprez masowych odbywających się według ustalonego terminarza lub według ustalonych zasad wraz z informacją o sposobie udostępnienia ich uczestnikom imprezy masowej,
6/ informację o:
- liczbie miejsc dla osób w obiekcie lub na terenie , gdzie impreza masowa
będzie zorganizowana
- mogących wystąpić zagrożeniach porządku publicznego,
- ewentualnym uznaniu imprezy masowej za imprezę o podwyższonym ryzyku,
- liczbie osób, które mogą być obecne na imprezie masowej,
- stanie liczebnym, organizacji , oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służb porządkowej i informacyjnej; w odniesieniu do służby porządkowej przyjmuje się przelicznik - co najmniej 10 porządkowych na 300 osób, które mogą byc obecne na imprezie i conajmniej 1 porzadkowy na każde następne 100 osób. W przypadku uznania imprezy za imprezę o podwyższonym ryzyku przeliczniki te wynoszą odpowiednio 15 porządkowych na 300 osób, które mogą być obecne na imprezie masowej, i co nąjmniej 2 porządkowych na każde następne 100 osób.
7/ wskazanie osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie masowej (kierownika do spraw bezpieczeństwa),
8/ pisemną instrukcję określąjącą zadania służby porządkowej oraz warunki łączności między pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczaniu imprezy
9/ szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego
miejscowego zagrożenia
10/ polisę ubezpieczeniową
11/pisemną zgodę na przeprowadzenie imprezy masowej kierownika jednostki
organizacyjnej lasów państwowych, parku narodowego lub krajobrazowego, w razie przeprowadzania imprezy na terenach będących w zarządzie tej jednostki
UWAGA !
I. Organizator imprezy masowej, nie później niż na 14 dni przed planowanym
terminem rozpoczęcia imprezy, jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o
wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy.
2. w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów Wnioskodawca
zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni. Nie uzupełnienie
brakujących dokumentów w określonym terminie będzie skutkować
pozostawieniem wniosku bez rozpoznania. |