Nazwa komórki
|
Referat Organizacyjny - Ewidencja Ludności, Sprawy Obywatelskie |
Przedmiot sprawy
|
Zameldowanie obywateli RP na pobyt czasowy trwający do 2 miesięcy
|
Podstawa prawna
|
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych - jednolity tekst Dz.U.Nr 87, poz.960 z 2001 roku z późn. zmianami
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 roku w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U.Nr 236, poz.1999 z 2002 roku)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 31 sierpnia 1992 roku w sprawie zasad, zakresu i trybu spełniania wojskowego obowiązku meldunkowego oraz uzyskiwania zezwolenia na wyjazd i pobyt za granicę, a także organów właściwych w tych sprawach (Dz.U.Nr 68 poz. 344 z 1992 roku)
|
Wymagane dokumenty
|
dowód osobisty osoby meldującej się / do wglądu/
UWAGA!
czynności zameldowania dokonuje się ustnie w obecności właściciela lub najemcy lokalu.
|
Opłata
|
Nie pobiera się
|
Termin załatwienia
|
Bezzwłocznie |
Sposób załatwienia
|
· Wpis do książki zameldowań osób zameldowanych na pobyt czasowy do dwóch miesięcy
· Wydanie potwierdzenia zameldowania |
Miejsce złożenia dokumentów
|
Referat Organizacyjny – Ewidencja Ludności, Sprawy Obywatelskie
II Piętro, pokój nr 12
Godziny urzędowania :
Poniedziałek 9.00-17.00
Wtorek-Piątek 7.30-15.30 |
Komórka odpowiedzialna za
załatwienie sprawy
/dokładne dane: nazwa, adres,e-meil
|
Urząd Gminy Bojszowy
Referat Organizacyjny – Ewidencja Ludności, Sprawy Obywatelskie
ul. Gaikowa 35
43-220 Bojszowy
tel.21–89-183 wew. 39 |
Sposób przekazania informacji
o załatwieniu sprawy
|
Odbiór potwierdzenia zameldowania na pobyt czasowy do dwóch miesięcy
bezpośrednio po dopełnieniu obowiązku meldunkowego. |
Tryb odwoławczy
|
Nie przysługuje |
Pozostałe informacje
|
-------------- |