http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Polityka prywatności
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2005-03-14 11:32:36
Sprawy meldunkowe, dowody osobiste
Zameldowanie obywateli RP na pobyt czasowy trwający do 2 miesięcy - 2003-11-26

                              

 

Nazwa komórki

 

Referat Organizacyjny  - Ewidencja Ludności, Sprawy Obywatelskie

 

Przedmiot sprawy

 

 

Zameldowanie obywateli RP na pobyt czasowy trwający do 2 miesięcy

 

 

Podstawa prawna

 

 

- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych - jednolity tekst Dz.U.Nr 87, poz.960 z 2001 roku z późn. zmianami

- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 roku w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U.Nr 236, poz.1999 z 2002 roku)

- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 31 sierpnia 1992 roku w sprawie zasad, zakresu i trybu spełniania wojskowego obowiązku meldunkowego oraz uzyskiwania zezwolenia na wyjazd i pobyt za granicę, a także organów właściwych w tych sprawach (Dz.U.Nr 68 poz. 344 z 1992 roku)

 

 

Wymagane dokumenty

 

 

 dowód osobisty osoby meldującej się / do wglądu/

 

UWAGA!

czynności zameldowania dokonuje się ustnie w obecności właściciela lub najemcy lokalu. 

 

 

Opłata

 

 

Nie pobiera się

 

 

Termin załatwienia

 

 

Bezzwłocznie

 

Sposób załatwienia

 

·          Wpis do książki zameldowań osób zameldowanych na pobyt czasowy do dwóch miesięcy

·          Wydanie potwierdzenia zameldowania

 

Miejsce złożenia dokumentów

 

 

Referat Organizacyjny – Ewidencja Ludności, Sprawy Obywatelskie

II Piętro, pokój nr 12

 

Godziny urzędowania :

Poniedziałek  9.00-17.00

Wtorek-Piątek 7.30-15.30

 

Komórka odpowiedzialna za

załatwienie sprawy

/dokładne dane: nazwa, adres,e-meil

 

 

Urząd Gminy Bojszowy 

Referat Organizacyjny – Ewidencja Ludności, Sprawy Obywatelskie

ul. Gaikowa 35

43-220 Bojszowy

tel.21–89-183 wew. 39

 

Sposób przekazania informacji

o załatwieniu sprawy

 

 

Odbiór potwierdzenia zameldowania na pobyt czasowy do dwóch miesięcy

bezpośrednio po dopełnieniu obowiązku meldunkowego.

Tryb odwoławczy

 

Nie przysługuje

Pozostałe informacje

 

--------------

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska