http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Polityka prywatności
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2005-07-14 13:59:15
Podatki
PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH WNIOSKI W SPRAWIE ULG, UMORZEŃ, ODROCZEŃ, RAT - 2004-01-30

 

Nazwa komórki

 

 

REFERAT FINANSOWY

 

Przedmiot sprawy

 

 

PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH WNIOSKI W SPRAWIE ULG, UMORZEŃ, ODROCZEŃ, RAT

 

 

Podstawa prawna

 

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137 poz. 926 z 1997 r. z późn. zmianami).

 

Wymagane dokumenty

 

w zależności od sprawy:

1.       Wniosek o odroczenie terminu płatności podatku-opłaty
Wniosek o umorzenie zaległości podatkowej - opłaty
Wniosek o rozłożenie na raty zapłaty podatku, zaległości, opłaty

2.       Załączniki

·          Oświadczenie przedsiębiorcy -w przypadku, gdy wnioskujący prowadzi działalność gospodarczą i jest przedsiębiorcą w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178)

·          zaświadczenie o dochodach obojga małżonków i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym

·          odcinki emerytur lub rent - kopie

·          zaświadczenie o zarejestrowaniu wnioskodawcy jako bezrobotnego lub kopia dowodu pobieranego zasiłku

·          potwierdzenie ewentualnych kosztów leczenia (wypisy ze szpitala, kopie rachunków za leki, itp.)

·          potwierdzenie wydatków ponoszonych na naukę ( kopie rachunków, dowodów zapłaty

·          udokumentowane wydatki ponoszone na utrzymanie mieszkań (kopie rachunków za czynsz, prąd, gaz i inne)

·          kopia ewentualnych umów spłat zaciągniętych kredytów bankowych

·          inne: na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego

 

 

Opłata

 

- za wniosek - 5,00 zł.
- z
a każdy załącznik - 0,50 zł
- za wniosek o umorzenie opłaty skarbowej nie pobiera się.

 

 

Termin załatwienia

 

 

Do 60 dni - od dnia wszczęcia postępowania.

 

Sposób załatwienia

 

 

Przyjęcie wniosku, wydanie decyzji

 

Miejsce złożenia dokumentów

 

Referat Finansowy- parter. pokój 1.
Telefon: 21-89-366, 21-89-183, wew. 38.

 

Komórka odpowiedzialna za

załatwienie sprawy

/dokładne dane: nazwa, adres,e-meil

 

Urząd Gminy Bojszowy

Ul. Gaikowa 35

43-220 Bojszowy

Referat Finansowy- parter. pokój 1.
Telefon: 21-89-366, 21-89-183, wew. 38.

Godziny urzędowania :

Poniedziałek  9.00-17.00

Wtorek-Piątek 7.30-15.30

Tryb odwoławczy

 

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy) Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Opłata skarbowa za odwołanie - 5,00 zł, za każdy załącznik - 0,50 zł.

Pozostałe informacje

 

1.       W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy - Ordynacja podatkowa).

2.       W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta i Gminy.

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska