http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Polityka prywatności
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2005-07-14 13:59:14
Podatki
PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH. - KOREKTA ŁĄCZNEGO ZOBOWIĄZANIA PIENIĘŻNEGO W TRAKCIE ROKU PODATKOWEGO - 2004-01-30

 

Nazwa komórki

 

 

REFERAT FINANSOWY

 

Przedmiot sprawy

 

PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH.
KOREKTA ŁĄCZNEGO ZOBOWIĄZANIA PIENIĘŻNEGO W TRAKCIE ROKU PODATKOWEGO

 

Podstawa prawna

 

- Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 9 poz. 84),

- Ustawa  -  Ordynacja podatkowa 

 

Wymagane dokumenty

 

- Wniosek w sprawie korekty łącznego zobowiązania pieniężnego 
- Wypełniony formularz "INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI I PODATKU ROLNEGO"

 

 

Opłata

 

 

BRAK

 

Termin załatwienia

 

 

Do 14 dni - od dnia wszczęcia postępowania.

 

Sposób załatwienia

 

Przyjęcie informacji, wydanie decyzji /sprostowanie/ nastąpi po otrzymaniu ze Starostwa Powiatowego zaświadczenia o zmianie i złożeniu wymaganych dokumentów.

 

Miejsce złożenia dokumentów

 

Referat Finansowy- parter. pokój 1.
Telefon: 21-89-366, 21-89-183, wew. 38.

 

Komórka odpowiedzialna za

załatwienie sprawy

/dokładne dane: nazwa, adres,
e-meil

 

Urząd Gminy Bojszowy

Ul. Gaikowa 35

43-220 Bojszowy

Referat Finansowy- parter. pokój 1.
Telefon: 21-89-366, 21-89-183, wew. 38.

Godziny urzędowania :

Poniedziałek  9.00-17.00

Wtorek-Piątek 7.30-15.30

Tryb odwoławczy

 

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Kancelarii Urzędu Miasta i Gminy) Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Opłata skarbowa: za odwołanie - 5,00 zł, za każdy załącznik - 0,50 zł.

Pozostałe informacje

 

1.       W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy - Ordynacja podatkowa).

2.       W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta i Gminy.

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska