Nazwa komórki
|
REFERAT FINANSOWY |
Przedmiot sprawy
|
PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH. KOREKTA ŁĄCZNEGO ZOBOWIĄZANIA PIENIĘŻNEGO W TRAKCIE ROKU PODATKOWEGO |
Podstawa prawna
|
- Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 9 poz. 84),
- Ustawa - Ordynacja podatkowa |
Wymagane dokumenty
|
- Wniosek w sprawie korekty łącznego zobowiązania pieniężnego - Wypełniony formularz "INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI I PODATKU ROLNEGO"
|
Opłata
|
BRAK |
Termin załatwienia
|
Do 14 dni - od dnia wszczęcia postępowania. |
Sposób załatwienia
|
Przyjęcie informacji, wydanie decyzji /sprostowanie/ nastąpi po otrzymaniu ze Starostwa Powiatowego zaświadczenia o zmianie i złożeniu wymaganych dokumentów. |
Miejsce złożenia dokumentów
|
Referat Finansowy- parter. pokój 1. Telefon: 21-89-366, 21-89-183, wew. 38.
|
Komórka odpowiedzialna za
załatwienie sprawy
/dokładne dane: nazwa, adres, e-meil
|
Urząd Gminy Bojszowy
Ul. Gaikowa 35
43-220 Bojszowy
Referat Finansowy- parter. pokój 1. Telefon: 21-89-366, 21-89-183, wew. 38.
Godziny urzędowania :
Poniedziałek 9.00-17.00
Wtorek-Piątek 7.30-15.30 |
Tryb odwoławczy
|
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Kancelarii Urzędu Miasta i Gminy) Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Opłata skarbowa: za odwołanie - 5,00 zł, za każdy załącznik - 0,50 zł. |
Pozostałe informacje
|
1. W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy - Ordynacja podatkowa).
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu Miasta i Gminy.
|