http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Polityka prywatności
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2005-09-27 00:20:07
Konkurs na stanowisko podinspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej, Społecznje i Edukacji - 2005-09-13



Bojszowy, dnia 13.09.2005r.

 

 

Załącznik Nr 4 do Systemu

 

URZĄD GMINY BOJSZOWY

ul. Gaikowa 35

43-220 Bojszowy

Na podstawie art. 3a pkt 4 ustwy z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych /Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593 z późn. zm./

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

PODINSPEKTOR W URZĘDZIE GMINY BOJSZOWY

 

 

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym zgodne z opisem stanowiska stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia:

a)      niezbędne:

-     wykształcenie wyższe ekonomiczne,

-     minimum 6 miesięczny staż pracy w jednostce samorządowej,

-     kandydat musi być zarejestrowany w Powiatowym Urzędzie Pracy,

-     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

b) dodatkowe:

-     znajomość zasad inwentaryzacji i gospodarowania majątkiem Gminy,

-     znajomość ustawy o informatyzacji podmiotów publicznych w tym elektronicznego obiegu dokumentacji w urzędzie,

-     umiejętność obsługi komputera i pracy z programem finansowo-księgowych KSAT z bazą danych ORACLA,

-     znajomość zagadnień wynikajacych z ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,

-     ukończenie studiów magisterskich o specjalizacji rachunkowość,

-     umiejętność prowadzenia ewidencji majątku techniką komputerową i ręczną,

-     znajomość zasad księgowości budżetowej,

-     znajomość przepisów podatku VAT,

-     własna propozycja uregulowania zasad inwentaryzacji majątku Gminy,

-     znajomość języka obcego.

 

  1. Zakres zadań na stanowisku urzędniczym stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

 

  1. Wymagane dokumenty:

a)      list motywacyjny zawierający:

- imię i nazwisko oraz imiona rodziców,

- data urodzenia,

- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji)

- wykształcenie,

- przebieg kariery zawodowej,

- znajomość języków obcych,

- znajomość obsługi komputera w zakresie wymogów określonych w pkt. 1,

b)      życiorys – curriculum vitae,

c)      kserokopie świadectw pracy,

d)      kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

e)      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

f)        referencje,

g)      oryginał kwestionariusza osobowego,

h)      oświadczenie o niekaralności,

i)        świadectwo lekarskie potwierdzające zdolność do pracy na stanowisku urzędniczym,

j)        oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem pracy i regulaminem organizacyjnym urzędu.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu naboru zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych”

 

  1. Termin i miejsce składnia dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem i telefonem kontaktowym osoby składającej dokument z adnotacją „ Konkurs na stanowisko Podinspektora w Urzędzie Gminy Bojszowy” w sekretariacie Urzędu Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, w godzinach pracy urzędu, w terminie do 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (strona internetowa Gminy) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

 

 



Załącznik Nr1 do ogłoszenia

 

 

OPIS STANOWISKA

 

1.      Stanowisko: podinspektor.

2.      Referat: Referat Infrastruktury Technicznej, Społecznej i Edukacji.

3.      Wykształcenie wyższe ekonomiczne.

4.      Wymagany profil: rachunkowość.

5.      Doświadczenie zawodowe: minimum 6 miesięcy stażu w jednostce samorządowej.

6.      Umiejętności zawodowe:

- obsługa komputera (program KSAT).

7.  Bezpośredni przełożony: Kierownik Referatu RTS.

Przełożony wyższego stopnia: Wójt Gminy.

  1. Osoba na stanowisku zastępuje inspektora w referacie RTS i inspektora w referacie finansowym.
  2.  Zakres zadań:

- zadania główne:

a) wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentacji

b) inwentaryzacja mienia gminnego

- zadania pomocnicze:

a) obsługa systemu finansowo-księgowego,

- zadania okresowe:

a) zadania związane z rejestrami i deklaracjami VAT.

10. Wyposażenie stanowiska pracy:

- komputer.

 



Załącznik Nr 2 do ogłoszenia

 

 

ZAKRES CZYNNOŚCI

 

Nazwa referatu: Referat Infrastruktury Technicznej, Społecznej i Edukacji.

Symbol referatu: RTS.

Nazwa stanowiska: podinspektor.

 

1. Obowiązki ogólne:

-     przestrzeganie prawa,

-     wykonywanie zadań urzędu sumiennie, sprawnie i bezstronnie,

-     informowanie organów, instytucji i osób fizycznych oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu urzędu jeżeli prawo tego nie zabrania,

-     ochrona informacji niejawnej,

-     zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach,

-     zachowanie się z godnością  w miejscu pracy i poza nim,

-     sumienne i staranne wykonywanie poleceń przełożonego.

 

2. Obowiązki szczegółowe:

-     wdrażanie i stosowanie zasad gospodarowania majątkiem trwałym i obrotowym będącym własnością Gminy,

-     znajomość ksiąg inwentarzowych,

-     organizowanie obiegu dokumentów stanowiących podstawę do ujęcia zmian w księgach inwentarzowych,

-     bieżąca aktualizacja stanu majątku na podstawie dokumentów księgowych,

-     okresowa kontrola w drodze weryfikacji stanu majątku ujętego w księgach inwentarzowych ze stanem księgowym,

-     prowadzenie prac przygotowawczych do przeprowadzenia rocznej inwentaryzacji,

-     bieżąca aktualizacja stanu majątku na wykazach znajdujących się w referatach urzędu i obiektach komunalnych,

-     organizowanie i uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych,

-     prowadzenie uzgodnień arkuszy spisu z natury, środków trwałych i wyposażenia dla celów porównania z ewidencją wartościową prowadzoną w referacie finansowym,

-     znajomość prowadzenia rejestru VAT,

-     umiejętność sporządzani deklaracji VAT,

-     aktualizacja deklaracji zgłoszeniowej VAT,

-     znajomość księgowego ujęcia operacji związanych z VAT,

-     znajomość programu KSAT w zakresie: prowadzenia i obsługi kartotek działów i rozdziałów zadań budżetowych, paragrafów dochodów i wydatków, rodzajów dowodów, operacji księgowych, kontrahentów i zadań inwestycyjnych,

-     wprowadzanie i aktualizacja dekretów, księgowanie dokumentów,

-     sporządzanie dzienników obrotów, kart kontowych, specyfikacji sald, sprawozdawczości, analiz budżetowych,

-     zamykanie miesiąca sprawozdawczego,

-     zamknięcie roczne budżetu, przeksięgowanie na kontach,

-     księgowe ujęcie zaangażowania,

-     wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów,

-     zapewnienie udostępnienia informacji publicznej w zakresie stanu załatwianych spraw (obieg korespondencji).

 


Termin składania ofert 26.09.2005r.

( 14 dni od daty ukazania się w Biuletynie Informacji Publicznej)


««« powrót
 
 


Interaktywna Polska