Konkurs na stanowisko podinspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej, Społecznje i Edukacji - 2005-09-13
Bojszowy, dnia 13.09.2005r.
Załącznik Nr 4 do Systemu
URZĄD GMINY BOJSZOWY
ul. Gaikowa 35
43-220 Bojszowy
Na podstawie art. 3a pkt 4 ustwy z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych /Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593 z późn. zm./
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
PODINSPEKTOR W URZĘDZIE GMINY BOJSZOWY
- Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym zgodne z opisem stanowiska stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia:
a) niezbędne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- minimum 6 miesięczny staż pracy w jednostce samorządowej,
- kandydat musi być zarejestrowany w Powiatowym Urzędzie Pracy,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
b) dodatkowe:
- znajomość zasad inwentaryzacji i gospodarowania majątkiem Gminy,
- znajomość ustawy o informatyzacji podmiotów publicznych w tym elektronicznego obiegu dokumentacji w urzędzie,
- umiejętność obsługi komputera i pracy z programem finansowo-księgowych KSAT z bazą danych ORACLA,
- znajomość zagadnień wynikajacych z ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
- ukończenie studiów magisterskich o specjalizacji rachunkowość,
- umiejętność prowadzenia ewidencji majątku techniką komputerową i ręczną,
- znajomość zasad księgowości budżetowej,
- znajomość przepisów podatku VAT,
- własna propozycja uregulowania zasad inwentaryzacji majątku Gminy,
- znajomość języka obcego.
- Zakres zadań na stanowisku urzędniczym stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
- Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny zawierający:
- imię i nazwisko oraz imiona rodziców,
- data urodzenia,
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji)
- wykształcenie,
- przebieg kariery zawodowej,
- znajomość języków obcych,
- znajomość obsługi komputera w zakresie wymogów określonych w pkt. 1,
b) życiorys – curriculum vitae,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
f) referencje,
g) oryginał kwestionariusza osobowego,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) świadectwo lekarskie potwierdzające zdolność do pracy na stanowisku urzędniczym,
j) oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem pracy i regulaminem organizacyjnym urzędu.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu naboru zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych”
- Termin i miejsce składnia dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem i telefonem kontaktowym osoby składającej dokument z adnotacją „ Konkurs na stanowisko Podinspektora w Urzędzie Gminy Bojszowy” w sekretariacie Urzędu Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, w godzinach pracy urzędu, w terminie do 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (strona internetowa Gminy) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Załącznik Nr1 do ogłoszenia
OPIS STANOWISKA
1. Stanowisko: podinspektor.
2. Referat: Referat Infrastruktury Technicznej, Społecznej i Edukacji.
3. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
4. Wymagany profil: rachunkowość.
5. Doświadczenie zawodowe: minimum 6 miesięcy stażu w jednostce samorządowej.
6. Umiejętności zawodowe:
- obsługa komputera (program KSAT).
7. Bezpośredni przełożony: Kierownik Referatu RTS.
Przełożony wyższego stopnia: Wójt Gminy.
- Osoba na stanowisku zastępuje inspektora w referacie RTS i inspektora w referacie finansowym.
- Zakres zadań:
- zadania główne:
a) wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentacji
b) inwentaryzacja mienia gminnego
- zadania pomocnicze:
a) obsługa systemu finansowo-księgowego,
- zadania okresowe:
a) zadania związane z rejestrami i deklaracjami VAT.
10. Wyposażenie stanowiska pracy:
- komputer.
Załącznik Nr 2 do ogłoszenia
ZAKRES CZYNNOŚCI
Nazwa referatu: Referat Infrastruktury Technicznej, Społecznej i Edukacji.
Symbol referatu: RTS.
Nazwa stanowiska: podinspektor.
1. Obowiązki ogólne:
- przestrzeganie prawa,
- wykonywanie zadań urzędu sumiennie, sprawnie i bezstronnie,
- informowanie organów, instytucji i osób fizycznych oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu urzędu jeżeli prawo tego nie zabrania,
- ochrona informacji niejawnej,
- zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach,
- zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim,
- sumienne i staranne wykonywanie poleceń przełożonego.
2. Obowiązki szczegółowe:
- wdrażanie i stosowanie zasad gospodarowania majątkiem trwałym i obrotowym będącym własnością Gminy,
- znajomość ksiąg inwentarzowych,
- organizowanie obiegu dokumentów stanowiących podstawę do ujęcia zmian w księgach inwentarzowych,
- bieżąca aktualizacja stanu majątku na podstawie dokumentów księgowych,
- okresowa kontrola w drodze weryfikacji stanu majątku ujętego w księgach inwentarzowych ze stanem księgowym,
- prowadzenie prac przygotowawczych do przeprowadzenia rocznej inwentaryzacji,
- bieżąca aktualizacja stanu majątku na wykazach znajdujących się w referatach urzędu i obiektach komunalnych,
- organizowanie i uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych,
- prowadzenie uzgodnień arkuszy spisu z natury, środków trwałych i wyposażenia dla celów porównania z ewidencją wartościową prowadzoną w referacie finansowym,
- znajomość prowadzenia rejestru VAT,
- umiejętność sporządzani deklaracji VAT,
- aktualizacja deklaracji zgłoszeniowej VAT,
- znajomość księgowego ujęcia operacji związanych z VAT,
- znajomość programu KSAT w zakresie: prowadzenia i obsługi kartotek działów i rozdziałów zadań budżetowych, paragrafów dochodów i wydatków, rodzajów dowodów, operacji księgowych, kontrahentów i zadań inwestycyjnych,
- wprowadzanie i aktualizacja dekretów, księgowanie dokumentów,
- sporządzanie dzienników obrotów, kart kontowych, specyfikacji sald, sprawozdawczości, analiz budżetowych,
- zamykanie miesiąca sprawozdawczego,
- zamknięcie roczne budżetu, przeksięgowanie na kontach,
- księgowe ujęcie zaangażowania,
- wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów,
- zapewnienie udostępnienia informacji publicznej w zakresie stanu załatwianych spraw (obieg korespondencji).
Termin składania ofert 26.09.2005r.
( 14 dni od daty ukazania się w Biuletynie Informacji Publicznej)
|