http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Polityka prywatności
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2007-01-08 12:43:15
Działalność gospodarcza
Potwierdzanie aktualności w wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - 2005-01-02

 

 

Nazwa komórki

REFERAT OCHRONY ŚRODOWISKA,  DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, PROMOCJI
I ROZWOJU

 

Przedmiot sprawy

 

Potwierdzanie aktualności w wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

 

Podstawa prawna

 

 

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn.zm.), art. 7a ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 1999 roku Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. z 1999 r., Nr 101, poz. 1178 z późn. zm.), Ustawa o opłacie skarbowej z dn. 09.09.2000r. (Dz. U. Nr 86 poz. 960 z późn. zm.)

 

Wymagane dokumenty

 

- ksero oryginału zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy były dokonywane zmiany we wpisie do ewidencji - ksero ostatniego zaświadczenia o zmianach,
- dowód osobisty,

 

- w przypadku zaświadczenie – wniosek o potwierdzenie aktualności w wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej

/Wniosek_o_potwierdzanie_aktualnosci_w_wpisie_do_ewidencji_dzialalnosci_gospodarczej.doc (38.50 Kb)/

 

Opłata

 

Opłata skarbowa:

- za potwierdzenie zgodności z oryginałem – 3 zł za każdą stronę,

Za zaświadczenie na wniosek o potwierdzenie aktualności wpisu do ewidencji:

- wniosek            – 5 zł,

- zaświadczenie  – 11 zł.

 

Termin załatwienia

Bez zbędnej zwłoki

Sposób załatwienia

 

Miejsce złożenia dokumentów

Referat Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej, Promocji i Rozwoju– I piętro, pokój 8.

Komórka odpowiedzialna za załatwienie sprawy (dokładne dane: nazwa, adres, e-mail)

Urząd Gminy Bojszowy

Referat Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej, Promocji i Rozwoju– I piętro, pokój 8.
ul. Gaikowa 35

43-220 Bojszowy

tel. (0-32) 218 93 66 w. 123, e-mail: wojt_bojszowy@pro.onet.pl

Środki odwoławcze i tryb ich wnoszenia

Nie przysługuje

Pozostałe informacje

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska