http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Polityka prywatności
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2011-12-02 09:23:00
Strona / PRZETARGI
Przetarg nieograniczony - Zakup pojazdu dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Bojszowy: Zakup pojazdu dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Numer ogłoszenia: 21302 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, fax 032 2189071.

 

·                         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 II.1) OPIS

 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojazdu dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód fabrycznie nowy dla potrzeb przewozu osób niepełnosprawnych potwierdzony badaniami technicznymi w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów, spełniający warunki wymagane w Polskich Normach oraz europejskich normach zharmonizowanych, dotyczących cech technicznych i jakościowych dla w/w pojazdów oraz spełniający minimalne wymagania określone w Załączniku Nr 1 Oferta wykonawcy, część: Wymagane parametry przedmiotu dostawy.

Przedmiot zamówienia posiada kod CPV: 34114000-9 - samochód specjalny.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 ·    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.),
b)złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy jw.
c)spełni/zaakceptuje warunki określone niżej:
Sprzedający udzieli Kupującemu gwarancji, obejmującej:
silnik, podzespoły mechaniczne i elektryczne oraz lakier nadwozia - na okres 2 lat (bez limitu kilometrów) od daty podpisania bez zastrzeżeń dowodu dostawy/odbioru przez przedstawicieli Kupującego,
perforację blach nadwozia - na okres 6 lat od daty podpisania bez zastrzeżeń dowodu dostawy/odbioru przez przedstawicieli Kupującego.

zaoferuje termin płatności minimum 30 dni od daty odbioru końcowego i złożenia faktury,
zaakceptuje istotne warunki umowy,
d) dostarczy oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 13 niniejszej specyfikacji.

Uwaga:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.

Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium -
przypisując mu odpowiednio wagę procentową: cena oferty brutto - 100 %


Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
Do porównania i oceny ofert w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C =(najniższa cena oferty brutto / cena brutto oferty badanej) x 100 pkt x waga kryterium
Przyjmuje się, że 100% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium cena.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

·                         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo złoży aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bojszowy
43-220 Bojszowy, ul. Gaikowa 35..

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 14:00, miejsce: Gmina Bojszowy
43-220 Bojszowy, ul. Gaikowa 35
sekretariat Urzędu Gminy Bojszowy.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 


autor: Bronisław Jasiński
data wytworzenia: 2008-01-31
««« powrót
 
 


Interaktywna Polska