Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010
Bojszowy: Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010
Numer ogłoszenia: 107404 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010: - ulicy Gromadzkiej w Międzyrzeczu; - ulicy Strumykowej w Międzyrzeczu; - ulicy Kłosowej w Jedlinie; - ulicy Wałowej w Jedlinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 - 8.500,00PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych), - Zadanie nr 2 - 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), - Zadanie nr 3 - 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), - Zadanie nr 4 - 14.500,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych). - Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w ust. 6 art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.). - Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. - Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Bojszowy: nr konta 80 8435 0004 0000 0000 4444 0002 z dopiskiem - wadium do przetargu: Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010 Zadanie nr ... - Remont ... - W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. - W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 11 natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. - Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ulicy Gromadzkiej w Międzyrzeczu.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka ul. Gromadzkiej w Międzyrzeczu na długości 440 mb. Projektowana szerokość drogi po remoncie: 3,5 mb. Szerokość pobocza: 0,50 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, odwodnieniowych, ułożenia krawężników i obrzeży (część ulicy), wykonanie jezdni, zjazdów, dojść do budynków i poboczy zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ulicy Strumykowej w Międzyrzeczu.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Strumykowej w Międzyrzeczu na długości 324 mb. Projektowana szerokość drogi po remoncie: 3,5 - 4,0 mb. Szerokość pobocza: 0,50 mb Zamówienie obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, odwodnieniowych, odtworzenie odcinka rowu, ułożenie krawężników i obrzeży (część ulicy), wykonanie jezdni, zjazdów, dojść do budynków i poboczy zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont ulicy Kłosowej w Jedlinie.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka ul. Kłosowej w Jedlinie na długości 260 mb. Projektowana szerokość drogi po remoncie: 3,0 mb. Szerokość pobocza: 0,25 - 0,50 mb Zamówienie obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, odtworzenie odcinka rowu, ułożenie krawężników i obrzeży (część ulicy), wykonanie jezdni, zjazdów i poboczy zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont ulicy Wałowej w Jedlinie.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Wałowej w Jedlinie na długości 805 mb. Projektowana szerokość drogi po remoncie: 3,0 - 4,5 mb. Szerokość pobocza: 0,50 mb Zamówienie obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, odwodnieniowych, ułożenie krawężników i obrzeży (część ulicy), wykonanie jezdni, azylu dla pieszych, zjazdów i poboczy zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
ZAŁĄCZNIKI:
- SIWZ
- Zał. Nr 6 do SIWZ
Rys. 1 – Mapa orientacyjna do zał. Nr 6 SIWZ
Rys. 1.1 – Plan sytuacyjny do zał. Nr 6 SIWZ
Rys. 2.1 – Przekrój A-A do zał. Nr 6 SIWZ
Rys. 2.2 – Przekrój B-B do zał. Nr 6 SIWZ
rys. 2.3 Zjazd istniejący do zał. nr 6 SIWZ
rys. 2.4 Zjazd do obiektu sportowego do zał. nr 6 SIWZ
Zał. nr 6 do SIWZ - Uproszczona dokumentacja - ul. Gromadzka
- Zał. nr 10 do SIWZ - Przedmiar robót - ul. Gromadzka
- Zał. nr 14 do SIWZ - STWiOR - ul. Gromadzka
- Zał. nr 7 do SIWZ - Uproszczona dokumentacja - ul. Strumykowa
rys. nr 1 Mapa orientacyjna do zał. nr 7 SIWZ
rys. 1.1 Plan sytuacyjny do zał. nr 7 SIWZ
rys. 2.1 Przekrój A-A do zał. nr 7 SIWZ
rys. 2.2 Przekrój B-B do zał. nr 7 SIWZ
rys. 2.3 Przekrój C-C do zał. nr 7 SIWZ
rys. 2.4 Przekrój D-D do zał. nr 7 SIWZ
rys. 2.5 Przekrój E-E do zał. nr 7 SIWZ
rys. 2.6 Przekrój przez zjazd typ 1 do zał. nr 7 SIWZ
rys. 2.7 Przekrój przez zjazd typ 2 do zał. nr 7 SIWZ
- Zał. nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót - ul. Strumykowa
- Zał. nr 15 do SIWZ - STWiOR - ul. Strumykowa
- Zał. nr 8 do SIWZ - Uproszczona dokumentacja - ul. Kłosowa
rys. 1 Mapa orientacyjna do zał. nr 8 SIWZ
rys. 1.1 Plan sytuacyjny do zał. nr 8 SIWZ
rys. 2.1 Przekrój A-A do zał. nr 8 SIWZ
rys. 2.2 Przekrój B-B do zał. nr 8 SIWZ
rys. 2.3 Przekrój C-C do zał. nr 8 SIWZ
rys. 2.4 Przekrój zjazdu do zał. nr 8 SIWZ
rys. 2.5 Ścianka czołowa do zał. nr 8 SIWZ
- Zał. nr 12 do SIWZ - Przedmiar robót - ul. Kłosowa
- Zał. nr 16 do SIWZ - STWiOR ul. Kłosowa
- Zał. nr 9 do SIWZ - Uproszczona dokumentacja - ul. Wałowa
rys. 1.1 Plan sytuacyjny do zał. nr 9 SIWZ
rys. 1.2 Plan sytuacyjny do zał. nr 9 SIWZ
rys. 2.1 Przekrój I-I do zał. nr 9 SIWZ
rys. 2.2 Przekrój II-II; III-III do zał. nr 9 SIWZ
rys. 2.3 Przekrój - Azyl dla pieszych do zał. nr 9 SIWZ
rys. 2.4 Przekrój - Zjazd indywidualny do zał. nr 9 SIWZ
- Zał. nr 13 do SIWZ - Przedmiar robót - ul. Wałowa
- Zał. nr 17 do SIWZ - STWiOR - ul. Wałowa
Data publikacji: 17.05.2011r.
Wyjaśnienia do Specyfikacji SIWZ
Data publikacji: 23.05.2011r.
WYJAŚNIENIE Nr 2
do przetargu nieograniczonego na „Remont czterech dróg lokalnych na terenie Gminy Bojszowy uszkodzonych w wyniku powodzi w roku 2010” (ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.05.2011r. pod numerem 107404-2011).
|
Data wytworzenia dokumentu:
|
23.05.2011r.
|
Treść wyjaśnień:
|
Po ostatecznej weryfikacji przedmiaru robót drogowych dotyczącego zadania nr 4
– „Remont ulicy Wałowej w Jedlinie” ( zał. nr 13 do SIWZ) wprowadzono następującą zmianę:
· w poz. 8.5 „KNR 231/9906/3 – Zeszyt 8/9 1994r. Wjazdy do bramy z kostki brukowej betonowej 20x10 cm grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka kolorowa” wykreślono krotność tj. liczbę 8.
Ponadto informuję, że konsekwencją powyższej zmiany jest również zmiana wartości wadium na zadanie nr 4 – „Remont ulicy Wałowej w Jedlinie” z kwoty 14.500,00 PLN do kwoty 13.000,00 PLN.
Skorygowana SIWZ oraz przedmiar robót dostępne są na stronie internetowej UG Bojszowy.
|
Dokumenty do pobrania:
|
|
autor: Wojciech Boruciński data wytworzenia: 2011-05-09
|