http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Polityka prywatności
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2011-12-02 09:49:55
Strona / PRZETARGI
Zakup wraz z dostawą i instalacją aparatu USG dla potrzeb Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bojszowach przy ul. Św. Jana 41



Zakup wraz z dostawą i instalacją aparatu USG dla potrzeb Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bojszowach przy ul. Św. Jana 41

Numer ogłoszenia: 42024 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Świętego Jana 41, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. (032) 218 91 55, 326 46 46, faks (032) 218 91 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i instalacją aparatu USG dla potrzeb Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bojszowach przy ul. Św. Jana 41.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja przez autoryzowany serwis producenta w siedzibie Zamawiającego w zakresie i na koszt Wykonawcy - fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2009 roku, aparatu USG wysokiej klasy z głowicami liniową, convexową i endowaginalną zwanego dalej aparatem USG. Zamówienie obejmuje również bezpłatne szkolenie personelu medycznego w zakresie eksploatacji i obsługi aparatu USG w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis produktu zamówienia (graniczne warunki techniczno - eksploatacyjne) zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: - Wykonawca zobowiązany jest do objęcia oprogramowania oferowanego aparatu USG nadzorem technicznym, poprzez nieodpłatne przekazywanie w okresie gwarancji aplikacji wprowadzających unowocześnienia do programu aparatu; - Przedmiot zamówienia opisany musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; posiadać aktualny certyfikat lub deklaracje zgodności CE; posiadać wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, posiadać instrukcję obsługi w języku polskim; - Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że wszystkie parametry dostarczonego aparatu USG będą spełniać lub będą korzystniejsze niż graniczne parametry opisane w zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku nie spełnienia granicznych warunków techniczno - eksploatacyjnych przez oferowany aparat, oferta zostanie odrzucona. - Wykonawca dostarczający urządzenie udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz zapewni minimum 5 lat dostępności do części zamiennych. Przedmiotowe terminy biegną od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. Wymagane warunki gwarancji i serwisu w okresie gwarancyjnym: - Czas reakcji na zgłoszoną awarię z przystąpieniem do usunięcia usterki: max 48h z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. - W przypadku naprawy sprzętu trwającej dłużej niż 7 dni (czas liczony od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 48h, na swój koszt i ryzyko, sprzęt zastępczy na czas naprawy. - Wykonawca w okresie obowiązywania gwarancji zapewnia bezpłatny przegląd aparatu USG oraz ewentualną wymianę elementów zużytych lub uszkodzonych. - Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania lub przewóz uszkodzonego aparatu USG do i po naprawie w okresie gwarancyjnym obciążają Wykonawcę. - Stała opieka serwisowa w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym zapewniona będzie przez placówkę serwisową w kraju. - Każdorazowo zostanie przedłużony okres gwarancji aparatu USG zgłoszonego do naprawy o czas jego wyłączenia z eksploatacji, spowodowanego uszkodzeniem nie wynikłym ze złej eksploatacji. - Wymiana jakiegokolwiek modułu funkcjonalnego aparatu USG na nowy równoważny nastąpi na żądanie Zamawiającego, przy trzecim jego uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym. Uszkodzony moduł nie podlegający naprawie zostanie wymieniony na nowy równoważny oraz zgodnie z przepisem art. 581 kodeksu cywilnego, dostarczony będzie z pełnym okresem gwarancji wynoszącym minimum 24 miesiące.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

·               Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                Analiza złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia-nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                Analiza złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·        wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·               opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·               oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·               aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·               aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·               aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

·        inne dokumenty

- dokumenty dopuszczające do sprzedaży, stosowanie i używanie przedmiotu zamówienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; - oryginalne materiały opisowe producenta potwierdzające wymagane parametry; - instrukcja obsługi w języku polskim

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bojszowach ul. Św. Jana 41 43-220 Bojszowy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 13:45, miejsce: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bojszowach ul. Św. Jana 41 43-220 Bojszowy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 Plik do pobrania:

 pdf.bmp (6.66 Kb) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 


 pdf.bmp (6.66 Kb)Wyjaśnienie treści SIWZ          Data publikacji 18.02.2010r.

 


 pdf.bmp (6.66 Kb) 2 - Wyjaśnienia treści SIWZ        Data publikacji 19.02.2010r.

 


 pdf.bmp (6.66 Kb)3 - Wyjaśnienia treści SIWZ          Data publikacji 22.02.2010r.

 


 

 

 


autor: Anna Polko
data wytworzenia: 2010-02-15
««« powrót
 
 


Interaktywna Polska