http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Polityka prywatności
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2012-07-07 23:07:38
Strona / URZĄD / Struktura organizacyjna / Referaty Urzędu - zakres działania

Referat Organizacyjny


pokój nr 9


Zakres obowiązków /ogólny/:

  1. Sekretarz Gminy zapewnia sprawne funkcjonowanie gminy oraz organizuje pracę Urzędu a ponadto pełni funkcję kierownika Referatu Organizacyjnego.
  2. Sekretarz zapewnia pracownikom Urzędu i Kierownikom jednostek organizacyjnych dostęp do aktualnego stanu prawnego w zakresie prowadzonych spraw, oraz organizuje wdrażanie nowych zadań wynikających z przepisów prawa.
  3. Sekretarz koordynuje pracę sekretariatu Wójta i Rady Gminy, Informatyki, Spraw Obywatelskich i spraw organizacyjnych

 

·         mgr inż. Beata Zygmuncik - Inspektor sekretariatu Wójta
bzygmuncik@bojszowy.pl

telefon: 32 21-89-366 wew. 101, fax. 32 21-89-071

 

Zakres obowiązków /ogólny/:

1.       Obsługa sekretariatu Wójta.

2.       Sprawy Organizacyjno – Kadrowe.

3.       Obsługa archiwum Urzędu.

4.       Administracja systemu elektronicznego obiegu dokumentów MDOK

  • mgr Patrycja Czarnynoga - Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych, Inspektor ds. organizacyjnych
    p.plawecka@bojszowy.iap.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew. 112, fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków /ogólny/:

1.        Prowadzenie spraw związanych z ochroną informacji niejawnej w Urzędzie Gminy

2.        Prowadzenie czynności związanych z dostępem do informacji publicznej.

3.        Prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych.

4.        Prowadzenie spraw organizacyjnych w Referacie Organizacyjnym.

 

·         mgr inż. Andrzej Moisa – Informatyk 
v_tech@poczta.onet.pl
telefon: 32 21-89-366, fax. 32 21-89-071

 

Zakres obowiązków:

  1. Konserwacja centrali telefonicznej i zapewnienie stałej łączności
  2. Programowanie centrali telefonicznej
  3. Programowanie i konserwacja aparatów systemowych
  4. Wdrażanie nowych rozwiązań telekomunikacyjnych
  5. Analiza i racjonalizacja potrzeb finansowych
  6. Wnioskowanie do budżetu
  7. Konserwacja sprzętu łączności radiowej
  8. Instalacje i aktualizacje oprogramowania
  9. Archiwizacja danych
  10. Wdrażanie nowych systemów
  11. Administrowanie systemami informatycznymi
  12. Konserwacja i bieżące przeglądy sprzętu komputerowego
  13. Pełnienie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji
  •  mgr Mirosław Nosalik – Radca Prawny
    telefon: 32 21-89-366 wew. 103, fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków :

 

1.        Przygotowanie opinii prawnych w tematach wnioskowanych przez pracowników Urzędu Gminy i jednostki organizacyjne,

2.        Przygotowanie podstaw prawnych i parafowanie projektów uchwał Rady i Zarządzeń Wójta,

3.        Uczestnictwo w posiedzeniach Rady Gminy,

4.        Przygotowanie interpretacji nowych przepisów prawa dot. działalności samorządu gminnego,

5.        Pomoc prawna dla Komisji Rady w zakresie przygotowanych projektów uchwał,

6.        Sprawdzanie i parafowanie umów,

7.        Załatwianie bieżących spraw w zakresie obsługi prawnej,

8.        Pomoc mieszkańcom gminy w sprawach związanych z funkcjonowaniem Urzędu i jednostek gminy,

9.        Reprezentowanie gminy w organach odwoławczych i przed sądami wszystkich instancji.

 


pokój nr 12


  • Małgorzata Rokowska - Inspektor Spraw Obywatelskich
    ewidlud@bojszowy.pl

    telefon: 32 21-89-366 wew.121, fax. 32 21-89-071
     

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

  1. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności.
  2. Prowadzenie spraw związanych z dowodami osobistymi.
  3. Wykonywanie zadań w zakresie powszechnego obowiązku obrony.

 

 


pokój nr 7


  • Beata Wrobel- Podinspektor ds. obsługi sekretariatu Rady Gminy

 bwrobel@bojszowy.pl
 telefon: 32 21-89-366 wew.108,  fax. 32 21-89-071

 

Zakres obowiązków /ogólny/:

  1. Obsługa sekretariatu Rady Gminy

             

 

 


Referat Infrastruktury Technicznej,
Społecznej i Edukacji


pokój nr 10-11


  • mgr inż. Wojciech Boruciński - Kierownik Referatu
    w.borucinski@bojszowy.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew. 106, fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków /ogólny/:

  1. Kierowanie pracą referatu.
  2. Realizacja zadań w zakresie:

         infrastruktury technicznej i gospodarki komunalnej,

         infrastruktury społecznej: zdrowie, opieka społeczna, kultura, sport,

         edukacji

  1. Udzielanie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy w zakresie prac podległego referatu.

 

  •  Wiesława Król – Inspektor ds. infrastruktury społecznej
    wkrol@bojszowy.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew. 124, fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.             Prowadzenie obsługi sekretarskiej referatu RTS.

2.             Sporządzanie planów finansowych i sprawozdawczości w zakresie pracy referatu.

3.             Prowadzenie księgi środków trwałych i inwentaryzacji dla Urzędu Gminy Bojszowy.

4.             Prowadzenie ewidencji miejsc pamięci narodowej, sprawowanie opieki nad grobami wojennymi i współpraca z Urzędem Wojewódzkim w tym zakresie oraz opieka nad pomnikami.

5.             Współdziałanie z Gminną Komisja Przeciwdziałania Alkoholizmowi w zakresie realizacji i finansowania Gminnych Programów Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

  • mgr Eugeniusz Natkaniec - Inspektor ds. gospodarki komunalnej
    enatkaniec@bojszowy.pl

    telefon: 32 21-89-366 wew. 113, fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.         Organizowanie komunikacji zbiorowej.

2.         Nadzór nad oświetleniem ulicznym, dostawami energii i rozliczaniem kosztów w tym zakresie.

3.         Zapewnienie czystości i porządku w gminie.

4.         Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i numeracją budynków.

5.         Współpraca ze Spółką Wodną.

6.         Udzielanie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw.

7.         Udział w organizowaniu imprez kulturalnych i sportowych na terenie gminy.

  • Roman Wróbel- Specjalista ds.  Edukacji
    edukacja@bojszowy.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew. 125, fax. 32 21-89-071

 Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.        Prowadzenie wszystkich spraw związanych z edukacją i wychowaniem na terenie gminy, sporządzanie zbiorczych zestawień w tym obowiązującej sprawozdawczości, planowania i rozliczenia środków budżetowych na oświatę.

2.        Koordynowanie prawidłowego funkcjonowania obiektów oświatowych.

3.        Realizacja zadań wynikających z Karty Nauczyciela.

4.        Opracowywanie projektów decyzji, uchwał itp. w zakresie funkcjonowania oświaty.

5.        Koordynowanie niezorganizowanego w klubach sportu młodzieżowego na terenie Gminy Bojszowy.

6.        Pozyskiwanie środków zewnętrznych na poprawę bazy oświatowej.

 

 

  • mgr Anna Polko - Inspektor ds. zamówień publicznych i obiektów komunalnych
    apolko@bojszowy.pl

telefon: 32 21-89-366 wew. 117, fax. 32 21-89-071

 

 

 Zakres obowiązków /ogólny/:

 

  1. Organizowanie zarządzania obiektami komunalnymi;
  2. Prowadzenie prac związanych z inwentaryzacją mienia komunalnego;
  3. Obsługa administracyjno-biurowa i kancelaryjna Referatu Infrastruktury Technicznej Społecznej i Edukacji wraz z archiwizowaniem zgodnie z Instrukcją organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego Urzędu Gminy;
  4. Udzielanie zamówień publicznych w zakresie Referatu RTS.

 

  • Urszula Kumor  - Podinspektor ds. komunalnych
    telefon: 32 21-89-366 wew. 114, fax. 32 21-89-071

 

 

 Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.      Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Referatu Infrastruktury Technicznej, Społecznej i Edukacji;

2.      Sporządzanie sprawozdań z zamówień publicznych.

3.      Prowadzenie rejestru umów i rejestru zamówień publicznych.

4.      Przygotowywanie materiałów do wnioskowania o środki pomocowe.

 

 

 


Referat Architektury 


pokój nr 6



Zakres obowiązków /ogólny/:

  1. Prowadzenie i nadzorowanie prac w zakresie planowania przestrzennego.
  2. Prowadzenie postępowania lokalizacyjnego osób fizycznych i prawnych.
  3. Prowadzenie prac w zakresie projektów podziału.
  4. Prowadzenie prac w zakresie architektury i projektowania.
  5. Prowadzenie prac z zakresu kontroli urbanistycznych.
  6. Prowadzenie spraw z zakresu administracji powiatowej w oparciu o porozumienie zawarte ze Starostą  w tym: zmiana sposobu użytkowania obiektów, wydawanie pozwoleń na budowę i użytkowanie.
  7. Nadzór nad terminowym załatwianiem skarg i wniosków dotyczących działalności referatu.
  • inż. Adam Węgrzynek – Inspektor ds. budownictwa
    architektura@bojszowy.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew. 116, fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków /ogólny/:

  1. Prowadzenie całości spraw w zakresie obsługi administracyjno-biurowej Referatu Architektury.
  2. Przygotowywanie danych do postanowień i decyzji w zakresie objętym przepisami Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy Prawo budowlane.

pokój nr 5


  • Ewa Ziobro - Samodzielny referent ds. gospodarki nieruchomościami 
    eziobro@bojszowy.pl

    telefon: 32 21-89-366 wew. 107 , fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.       Prowadzenie spraw związanych z gruntami komunalnymi.

2.       Obsługa administracyjno-biurowa i kancelaryjna Referatu Architektury i Nieruchomości wraz z archiwizowaniem zgodnie z Instrukcją organizacji i zakresu działania archiwum

3.       Umowy dzierżawy i wieczystego użytkowania gruntów.

 

 


Referat Finansowy


pokój nr 12


  • mgr Elżbieta Kubeczko - Skarbnik Gminy
    skarbnik@bojszowy.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew. 104, fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków /ogólny/:

  1. Nadzór i koordynacja prac Referatu Finansowego.
  2. Prowadzenie rachunkowości jednostki i pełnienie funkcji głównego księgowego budżetu.
  3. Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki.
  4. Planowanie budżetu.
  5. Nadzór nad realizacją budżetu.
  6. Prowadzenie spraw z zakresu obrotu papierami wartościowymi i planami kredytowymi.

 


 pokój nr 1


  • Regina Czarnynoga - inspektor ds. podatków
    rczarnynoga@bojszowy.pl

    telefon: 32 21-89-366 wew. 119, fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.        Prowadzenie spraw z zakresu wymiaru podatków i opłat lokalnych.

2.        Prowadzenie spraw z zakresu odwołań, ulg, umorzeń odroczeń.

3.        Prowadzenie spraw z zakresu sprawozdawczości dot. podatków.

4.        Prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej dla przedsiębiorców,

 

  • Teresa Kłyk - Inspektor ds. płac i podatków
    tklyk@bojszowy.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew. 119, fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.       Prowadzenie spraw z zakresu księgowości podatkowej.

2.       Prowadzenie spraw z zakresu windykacji należności podatkowych.

3.       Prowadzenie spraw z zakresu sprawozdawczości.

4.       Prowadzenie spraw dotyczących sporządzania list płac.

5.       Współpraca z ZUS.

6.       Współpraca z Urzędem Skarbowym.

7.       Obsługa podatników w zakresie kompetencji referatu.

8.       Prowadzenie zastępstwa kasowego.

  • Jadwiga Broncel - Inspektor - kasjer
    jbroncely@bojszowy.pl

    telefon: 32 21-89-366 wew. 119, fax. 32 21-89-071 

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.        Prowadzenie kasowej obsługi gminy.

2.        Pobór opłaty skarbowej.

3.        Obsługa elektronicznego systemu operacji bankowych.

4.        Prowadzenie rozliczeń dotyczących podatków, umów zleceń i o dzieło.

5.        Prowadzenie spraw z zakresu wymiaru i poboru podatków od środków transportowych.

6.        Prowadzenie spraw z zakresu odwołań, ulg, umorzeń i odroczeń.

7.        Prowadzenie spraw z zakresu sprawozdawczości.

8.        Prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej dla przedsiębiorców.

9.        Obsługa podatników w zakresie kompetencji Referatu.

  • Mateusz Rajter - Podinspektor ds. planowania i sprawozdawczości
     

    telefon: 32 21-89-366 wew. 131, fax. 32 21-89-071 

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.      Weryfikacja deklaracji w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach podatkowych celem windykacji należności z tych tytułów.

2.      Obsługa administracyjno-biurowa i kancelaryjna Referatu Finansowego wraz z archiwizowaniem zgodnie z Instrukcją organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego Urzędu Gminy;

3.      Bieżąca ewidencja dowodów księgowych w systemie KSAT 2000;

4.      Obsługa systemu BeSTi@ w zakresie sprawozdawczości budżetowej oraz uchwał i zarządzeń w sprawie budżetu;

5.      Prowadzenie spraw z zakresu prawidłowego obiegu dokumentów księgowych;

6.      Obsługa modułu „Planowanie” w systemie KSAT 2000;

7.      Udzielanie zamówień publicznych z zakresu prac Referatu Finansowego.

8.      Prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej dla przedsiębiorców

 


 pokój nr 2


  • mgr Magdalena Bednorz – Inspektor ds. budżetu

finansowy@bojszowy.pl
telefon: 32 21-89-366 wew. 118,  fax. 32 21-89-071 

 

 

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.        Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji składników majątku gminy.

2.        Bieżąca informacja z zakresu bieżącego rejestrowania operacji gospodarczych.

3.        Obsługa finansowo – księgowa funduszy gminy.

4.        Przygotowanie danych do sprawozdań zgodnie z ewidencją księgową.

 

  • mgr Barbara Kolny  – Inspektor ds. budżetu

bkolny@bojszowy.pl 
telefon: 32 21-89-366 wew. 118,  fax. 32 21-89-071 

 

 

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.       Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych, obsługa systemu KSAT i przygotowanie danych do sprawozdań.

2.        Prowadzenie spraw z zakresu podatku VAT.

3.        Obsługa programu BeSTi@.

4.        Obsługa modułu komputerowego „środki trwałe”.

5.        Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i prawidłowego obiegu dokumentów księgowych.

6.        Stosowanie elektronicznego obiegu dokumentacji Mdok.

7.        Przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych.

 


 Referat Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej,
Promocji i Rozwoju


pokój nr 8


  • mgr inż. Bronisław Jasiński - Kierownik Referatu
    b.jasinski@bojszowy.iap.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew. 105, fax. 32 21-89-071

 

 

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.        Prowadzenie całości spraw z zakresu ustawy o ochronie środowiska.

2.        Nadzór nad inwestycjami z zakresu gospodarki wodno – ściekowej oraz ochrony środowiska.

3.        Rekultywacja gruntów.

4.        Nadzór nad usuwaniem szkód górniczych w obiektach komunalnych.

5.        Zamówienia publiczne w zakresie prowadzonych spraw.

6.        Podejmowanie działań w zakresie promocji i rozwoju gminy.

7.        Promowanie przedsiębiorczości i nadzór nad ewidencją działalności gospodarczej oraz nad realizacją ustawy z dnia 26.10.1982r wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi .

8.        Nadzór nad terminowym załatwianiem skarg i wniosków dotyczących działalności referatu.

9.        Nadzór nad realizacją planu gospodarki odpadami na terenie gminy z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych i segregowanych.

10.     Nadzór nad postępowaniem w zakresie wycinki drzew.

 

  • mgr Małgorzata Knopik - Inspektor ds. promocji i rozwoju
    mgembolys@bojszowy.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew.115 , fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków /ogólny/: 

1.        Prowadzenie spraw z zakresu możliwości pozyskiwania przez gminę funduszy zewnętrznych.

2.        Podejmowanie działań w zakresie ochrony środowiska, promocji i rozwoju gminy.

3.        Udostępnianie informacji europejskiej.

4.        Prowadzenie spraw związanych z handlem alkoholem.

5.        Koordynacja „Usługi SMS”.

  • mgr inż. Agnieszka Sklorz - Podinspektor ds. działalności gospodarczej 
    dzialalnoscboj@bojszowy.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew.123, fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.        Prowadzenie spraw z zakresu rejestracji działalności gospodarczej:

Ø obsługa „okienka przedsiębiorczości”

Ø rejestrowanie, zmiany i wykreślenie działalności gospodarczej.

2.        Wykonywanie zadań z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz ustawy o odpadach.

3.        Pozyskiwanie środków pomocowych w zakresie rozwoju Gminy.

4.        Przygotowywanie decyzji na wycinkę drzew i ustalanie należnych opłat.

 

 

  • Beata Wrobel - Podinspektor ds. działalności gospodarczej 

    telefon: 32 21-89-366 wew.123, fax. 32 21-89-071

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.     Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.

2.     Prowadzenie sprawozdawczości GUS – statystyka gminy (forma elektroniczna).

3.     Obsługa sekretariatu Rady Gminy

 

 


 Inspektor ds. Kontroli Wewnętrznej


pokój nr 7


  • mgr Agnieszka Radwańska
    kw@bojszowy.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew. 108, fax. 32 21-89-071

 

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.              Tworzenie i aktualizacja procedur, regulaminów i planów kontroli.

2.              Wykonywanie nadzoru nad jednostkami sektora finansów publicznych w zakresie  gospodarowania środkami publicznymi.

3.              Kontrola gospodarcza i finansowo-księgowa referatów Urzędu i jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego.

4.              Sporządzanie protokołów pokontrolnych, sygnalizowanie nieprawidłowości.

5.              Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej.





  


 Zarządzanie Kryzysowe,
OC i Sprawy Obronne


pokój nr 20


  • Maciej Raj– Specjalista ds. Zarządzania Kryzysowego, OC i Spraw Obronnych  
    zk@bojszowy.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew. 110, fax. 32 21-89-071

 

Zakres obowiązków /ogólny/:

1.            Pełnienie funkcji Inspektora d/s Zarządzania Kryzysowego, Obrony Cywilnej i Spraw Obronnych.

2.             Pełnienie funkcji nieetatowego kierownika kancelarii tajnej.

3.            Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej.





 


 

 URZĄD STANU CYWILNEGO

 


 

pokój nr 3


  • mgr Agnieszka Radwańska
    kw@bojszowy.pl
    telefon: 32 21-89-366 wew. 111,  fax. 32 21-89-071

 

 

Zakres obowiązków /ogólny/:

 

1.              Prowadzenie zadań z zakresu USC.




 

 

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska