Referat Organizacyjny
pokój nr 9
Zakres obowiązków /ogólny/:
- Sekretarz Gminy zapewnia sprawne funkcjonowanie gminy oraz organizuje pracę Urzędu a ponadto pełni funkcję kierownika Referatu Organizacyjnego.
- Sekretarz zapewnia pracownikom Urzędu i Kierownikom jednostek organizacyjnych dostęp do aktualnego stanu prawnego w zakresie prowadzonych spraw, oraz organizuje wdrażanie nowych zadań wynikających z przepisów prawa.
- Sekretarz koordynuje pracę sekretariatu Wójta i Rady Gminy, Informatyki, Spraw Obywatelskich i spraw organizacyjnych
· mgr inż. Beata Zygmuncik - Inspektor sekretariatu Wójta bzygmuncik@bojszowy.pl
telefon: 32 21-89-366 wew. 101, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Obsługa sekretariatu Wójta.
2. Sprawy Organizacyjno – Kadrowe.
3. Obsługa archiwum Urzędu.
4. Administracja systemu elektronicznego obiegu dokumentów MDOK
- mgr Patrycja Czarnynoga - Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych, Inspektor ds. organizacyjnych
p.plawecka@bojszowy.iap.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 112, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie spraw związanych z ochroną informacji niejawnej w Urzędzie Gminy
2. Prowadzenie czynności związanych z dostępem do informacji publicznej.
3. Prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych.
4. Prowadzenie spraw organizacyjnych w Referacie Organizacyjnym.
· mgr inż. Andrzej Moisa – Informatyk v_tech@poczta.onet.pl telefon: 32 21-89-366, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków:
- Konserwacja centrali telefonicznej i zapewnienie stałej łączności
- Programowanie centrali telefonicznej
- Programowanie i konserwacja aparatów systemowych
- Wdrażanie nowych rozwiązań telekomunikacyjnych
- Analiza i racjonalizacja potrzeb finansowych
- Wnioskowanie do budżetu
- Konserwacja sprzętu łączności radiowej
- Instalacje i aktualizacje oprogramowania
- Archiwizacja danych
- Wdrażanie nowych systemów
- Administrowanie systemami informatycznymi
- Konserwacja i bieżące przeglądy sprzętu komputerowego
- Pełnienie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji
- mgr Mirosław Nosalik – Radca Prawny
telefon: 32 21-89-366 wew. 103, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków :
1. Przygotowanie opinii prawnych w tematach wnioskowanych przez pracowników Urzędu Gminy i jednostki organizacyjne,
2. Przygotowanie podstaw prawnych i parafowanie projektów uchwał Rady i Zarządzeń Wójta,
3. Uczestnictwo w posiedzeniach Rady Gminy,
4. Przygotowanie interpretacji nowych przepisów prawa dot. działalności samorządu gminnego,
5. Pomoc prawna dla Komisji Rady w zakresie przygotowanych projektów uchwał,
6. Sprawdzanie i parafowanie umów,
7. Załatwianie bieżących spraw w zakresie obsługi prawnej,
8. Pomoc mieszkańcom gminy w sprawach związanych z funkcjonowaniem Urzędu i jednostek gminy,
9. Reprezentowanie gminy w organach odwoławczych i przed sądami wszystkich instancji.
pokój nr 12
- Małgorzata Rokowska - Inspektor Spraw Obywatelskich
ewidlud@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew.121, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
- Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności.
- Prowadzenie spraw związanych z dowodami osobistymi.
- Wykonywanie zadań w zakresie powszechnego obowiązku obrony.
pokój nr 7
- Beata Wrobel- Podinspektor ds. obsługi sekretariatu Rady Gminy
bwrobel@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew.108, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
- Obsługa sekretariatu Rady Gminy
Referat Infrastruktury Technicznej, Społecznej i Edukacji
pokój nr 10-11
- mgr inż. Wojciech Boruciński - Kierownik Referatu
w.borucinski@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 106, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
- Kierowanie pracą referatu.
- Realizacja zadań w zakresie:
— infrastruktury technicznej i gospodarki komunalnej,
— infrastruktury społecznej: zdrowie, opieka społeczna, kultura, sport,
— edukacji
- Udzielanie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy w zakresie prac podległego referatu.
- Wiesława Król – Inspektor ds. infrastruktury społecznej
wkrol@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 124, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie obsługi sekretarskiej referatu RTS.
2. Sporządzanie planów finansowych i sprawozdawczości w zakresie pracy referatu.
3. Prowadzenie księgi środków trwałych i inwentaryzacji dla Urzędu Gminy Bojszowy.
4. Prowadzenie ewidencji miejsc pamięci narodowej, sprawowanie opieki nad grobami wojennymi i współpraca z Urzędem Wojewódzkim w tym zakresie oraz opieka nad pomnikami.
5. Współdziałanie z Gminną Komisja Przeciwdziałania Alkoholizmowi w zakresie realizacji i finansowania Gminnych Programów Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- mgr Eugeniusz Natkaniec - Inspektor ds. gospodarki komunalnej
enatkaniec@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 113, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Organizowanie komunikacji zbiorowej.
2. Nadzór nad oświetleniem ulicznym, dostawami energii i rozliczaniem kosztów w tym zakresie.
3. Zapewnienie czystości i porządku w gminie.
4. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i numeracją budynków.
5. Współpraca ze Spółką Wodną.
6. Udzielanie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw.
7. Udział w organizowaniu imprez kulturalnych i sportowych na terenie gminy.
-
Roman Wróbel- Specjalista ds. Edukacji edukacja@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 125, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie wszystkich spraw związanych z edukacją i wychowaniem na terenie gminy, sporządzanie zbiorczych zestawień w tym obowiązującej sprawozdawczości, planowania i rozliczenia środków budżetowych na oświatę.
2. Koordynowanie prawidłowego funkcjonowania obiektów oświatowych.
3. Realizacja zadań wynikających z Karty Nauczyciela.
4. Opracowywanie projektów decyzji, uchwał itp. w zakresie funkcjonowania oświaty.
5. Koordynowanie niezorganizowanego w klubach sportu młodzieżowego na terenie Gminy Bojszowy.
6. Pozyskiwanie środków zewnętrznych na poprawę bazy oświatowej.
- mgr Anna Polko - Inspektor ds. zamówień publicznych i obiektów komunalnych
apolko@bojszowy.pl
telefon: 32 21-89-366 wew. 117, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
- Organizowanie zarządzania obiektami komunalnymi;
- Prowadzenie prac związanych z inwentaryzacją mienia komunalnego;
- Obsługa administracyjno-biurowa i kancelaryjna Referatu Infrastruktury Technicznej Społecznej i Edukacji wraz z archiwizowaniem zgodnie z Instrukcją organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego Urzędu Gminy;
- Udzielanie zamówień publicznych w zakresie Referatu RTS.
- Urszula Kumor - Podinspektor ds. komunalnych
telefon: 32 21-89-366 wew. 114, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Referatu Infrastruktury Technicznej, Społecznej i Edukacji;
2. Sporządzanie sprawozdań z zamówień publicznych.
3. Prowadzenie rejestru umów i rejestru zamówień publicznych.
4. Przygotowywanie materiałów do wnioskowania o środki pomocowe.
Referat Architektury
pokój nr 6
Zakres obowiązków /ogólny/:
- Prowadzenie i nadzorowanie prac w zakresie planowania przestrzennego.
- Prowadzenie postępowania lokalizacyjnego osób fizycznych i prawnych.
- Prowadzenie prac w zakresie projektów podziału.
- Prowadzenie prac w zakresie architektury i projektowania.
- Prowadzenie prac z zakresu kontroli urbanistycznych.
- Prowadzenie spraw z zakresu administracji powiatowej w oparciu o porozumienie zawarte ze Starostą w tym: zmiana sposobu użytkowania obiektów, wydawanie pozwoleń na budowę i użytkowanie.
- Nadzór nad terminowym załatwianiem skarg i wniosków dotyczących działalności referatu.
- inż. Adam Węgrzynek – Inspektor ds. budownictwa
architektura@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 116, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
- Prowadzenie całości spraw w zakresie obsługi administracyjno-biurowej Referatu Architektury.
- Przygotowywanie danych do postanowień i decyzji w zakresie objętym przepisami Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy Prawo budowlane.
pokój nr 5
- Ewa Ziobro - Samodzielny referent ds. gospodarki nieruchomościami
eziobro@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 107 , fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie spraw związanych z gruntami komunalnymi.
2. Obsługa administracyjno-biurowa i kancelaryjna Referatu Architektury i Nieruchomości wraz z archiwizowaniem zgodnie z Instrukcją organizacji i zakresu działania archiwum
3. Umowy dzierżawy i wieczystego użytkowania gruntów.
Referat Finansowy
pokój nr 12
- mgr Elżbieta Kubeczko - Skarbnik Gminy
skarbnik@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 104, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
- Nadzór i koordynacja prac Referatu Finansowego.
- Prowadzenie rachunkowości jednostki i pełnienie funkcji głównego księgowego budżetu.
- Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki.
- Planowanie budżetu.
- Nadzór nad realizacją budżetu.
- Prowadzenie spraw z zakresu obrotu papierami wartościowymi i planami kredytowymi.
pokój nr 1
- Regina Czarnynoga - inspektor ds. podatków
rczarnynoga@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 119, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie spraw z zakresu wymiaru podatków i opłat lokalnych.
2. Prowadzenie spraw z zakresu odwołań, ulg, umorzeń odroczeń.
3. Prowadzenie spraw z zakresu sprawozdawczości dot. podatków.
4. Prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej dla przedsiębiorców,
- Teresa Kłyk - Inspektor ds. płac i podatków
tklyk@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 119, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie spraw z zakresu księgowości podatkowej.
2. Prowadzenie spraw z zakresu windykacji należności podatkowych.
3. Prowadzenie spraw z zakresu sprawozdawczości.
4. Prowadzenie spraw dotyczących sporządzania list płac.
5. Współpraca z ZUS.
6. Współpraca z Urzędem Skarbowym.
7. Obsługa podatników w zakresie kompetencji referatu.
8. Prowadzenie zastępstwa kasowego.
- Jadwiga Broncel - Inspektor - kasjer
jbroncely@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 119, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie kasowej obsługi gminy.
2. Pobór opłaty skarbowej.
3. Obsługa elektronicznego systemu operacji bankowych.
4. Prowadzenie rozliczeń dotyczących podatków, umów zleceń i o dzieło.
5. Prowadzenie spraw z zakresu wymiaru i poboru podatków od środków transportowych.
6. Prowadzenie spraw z zakresu odwołań, ulg, umorzeń i odroczeń.
7. Prowadzenie spraw z zakresu sprawozdawczości.
8. Prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej dla przedsiębiorców.
9. Obsługa podatników w zakresie kompetencji Referatu.
- Mateusz Rajter - Podinspektor ds. planowania i sprawozdawczości
telefon: 32 21-89-366 wew. 131, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Weryfikacja deklaracji w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach podatkowych celem windykacji należności z tych tytułów.
2. Obsługa administracyjno-biurowa i kancelaryjna Referatu Finansowego wraz z archiwizowaniem zgodnie z Instrukcją organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego Urzędu Gminy;
3. Bieżąca ewidencja dowodów księgowych w systemie KSAT 2000;
4. Obsługa systemu BeSTi@ w zakresie sprawozdawczości budżetowej oraz uchwał i zarządzeń w sprawie budżetu;
5. Prowadzenie spraw z zakresu prawidłowego obiegu dokumentów księgowych;
6. Obsługa modułu „Planowanie” w systemie KSAT 2000;
7. Udzielanie zamówień publicznych z zakresu prac Referatu Finansowego.
8. Prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej dla przedsiębiorców
pokój nr 2
- mgr Magdalena Bednorz – Inspektor ds. budżetu
finansowy@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 118, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji składników majątku gminy.
2. Bieżąca informacja z zakresu bieżącego rejestrowania operacji gospodarczych.
3. Obsługa finansowo – księgowa funduszy gminy.
4. Przygotowanie danych do sprawozdań zgodnie z ewidencją księgową.
- mgr Barbara Kolny – Inspektor ds. budżetu
bkolny@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 118, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych, obsługa systemu KSAT i przygotowanie danych do sprawozdań.
2. Prowadzenie spraw z zakresu podatku VAT.
3. Obsługa programu BeSTi@.
4. Obsługa modułu komputerowego „środki trwałe”.
5. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i prawidłowego obiegu dokumentów księgowych.
6. Stosowanie elektronicznego obiegu dokumentacji Mdok.
7. Przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych.
Referat Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej, Promocji i Rozwoju
pokój nr 8
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie całości spraw z zakresu ustawy o ochronie środowiska.
2. Nadzór nad inwestycjami z zakresu gospodarki wodno – ściekowej oraz ochrony środowiska.
3. Rekultywacja gruntów.
4. Nadzór nad usuwaniem szkód górniczych w obiektach komunalnych.
5. Zamówienia publiczne w zakresie prowadzonych spraw.
6. Podejmowanie działań w zakresie promocji i rozwoju gminy.
7. Promowanie przedsiębiorczości i nadzór nad ewidencją działalności gospodarczej oraz nad realizacją ustawy z dnia 26.10.1982r wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi .
8. Nadzór nad terminowym załatwianiem skarg i wniosków dotyczących działalności referatu.
9. Nadzór nad realizacją planu gospodarki odpadami na terenie gminy z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych i segregowanych.
10. Nadzór nad postępowaniem w zakresie wycinki drzew.
- mgr Małgorzata Knopik - Inspektor ds. promocji i rozwoju
mgembolys@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew.115 , fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie spraw z zakresu możliwości pozyskiwania przez gminę funduszy zewnętrznych.
2. Podejmowanie działań w zakresie ochrony środowiska, promocji i rozwoju gminy.
3. Udostępnianie informacji europejskiej.
4. Prowadzenie spraw związanych z handlem alkoholem.
5. Koordynacja „Usługi SMS”.
- mgr inż. Agnieszka Sklorz - Podinspektor ds. działalności gospodarczej
dzialalnoscboj@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew.123, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie spraw z zakresu rejestracji działalności gospodarczej:
Ø obsługa „okienka przedsiębiorczości”
Ø rejestrowanie, zmiany i wykreślenie działalności gospodarczej.
2. Wykonywanie zadań z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz ustawy o odpadach.
3. Pozyskiwanie środków pomocowych w zakresie rozwoju Gminy.
4. Przygotowywanie decyzji na wycinkę drzew i ustalanie należnych opłat.
- Beata Wrobel - Podinspektor ds. działalności gospodarczej
telefon: 32 21-89-366 wew.123, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.
2. Prowadzenie sprawozdawczości GUS – statystyka gminy (forma elektroniczna).
3. Obsługa sekretariatu Rady Gminy
Inspektor ds. Kontroli Wewnętrznej
pokój nr 7
- mgr Agnieszka Radwańska
kw@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 108, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Tworzenie i aktualizacja procedur, regulaminów i planów kontroli.
2. Wykonywanie nadzoru nad jednostkami sektora finansów publicznych w zakresie gospodarowania środkami publicznymi.
3. Kontrola gospodarcza i finansowo-księgowa referatów Urzędu i jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego.
4. Sporządzanie protokołów pokontrolnych, sygnalizowanie nieprawidłowości.
5. Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej.
Zarządzanie Kryzysowe, OC i Sprawy Obronne
pokój nr 20
- Maciej Raj– Specjalista ds. Zarządzania Kryzysowego, OC i Spraw Obronnych
zk@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 110, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Pełnienie funkcji Inspektora d/s Zarządzania Kryzysowego, Obrony Cywilnej i Spraw Obronnych.
2. Pełnienie funkcji nieetatowego kierownika kancelarii tajnej.
3. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej.
URZĄD STANU CYWILNEGO
pokój nr 3
- mgr Agnieszka Radwańska
kw@bojszowy.pl telefon: 32 21-89-366 wew. 111, fax. 32 21-89-071
Zakres obowiązków /ogólny/:
1. Prowadzenie zadań z zakresu USC.
|