http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Polityka prywatności
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2013-09-04 13:05:30
Strona / INNE / Rejestry i ewidencje

Referat Organizacyjny


pokój nr 9


PROWADZONE REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA:

 

  1. Rejestr pracowników urzędu,
  2. Rejestr pracowników interwencyjnych i publicznych,
  3. Rejestr stażystów i praktykantów,
  4. Rejestr służby zastępczej
  5. Dziennik korespondencji
  6. Ewidencja delegacji służbowych,
  7. Rejestr szkoleń pracowniczych,
  8. Rejestr kontroli zewnętrznych,
  9. Rejestr kontroli wewnętrznych,
  10. Rejestr pieczątek,
  11. Rejestr umów,
  12. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
  13. Rejestr dokumentacji przekazywanej do archiwum
  14. Ewidencja zasobu bibliotecznego Urzędu Gminy,
  15. Rejestr Zarządzeń Wójta,
  16. Rejestr Zarządzeń Wójta – Kierownika Urzędu,
  17. Rejestr skarg i wniosków
  18. Archiwum Urzędu - zgodnie z Ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2002 r. NR 171 poz. 1396 tekst jednolity z późn. zm. art. 33-35) Archiwum Urzędu ma status archiwum zakładowego tzn. służy potrzebom jednostki, dla której zostało utworzone. Gromadzi się w nim akta niezbędne w bieżącej pracy komórek Urzędu. Część dokumentacji, która zgodnie z obowiązującymi przepisami została zaliczona do kategorii A, czyli wieczystej przekazuje się po 25 latach przechowywania do Archiwum Państwowego w Katowicach.

 

 

Żądane informacje zostają udzielone na pisemny wniosek strony zainteresowanej z podaniem podstawy prawnej oraz zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. – Dz. U. nr 33 poz.883).

 


Urząd Stanu Cywilnego


pokój nr 12


WYKAZ REJESTRÓW:

 

  1. Rejestr zapewnień.
  2. Rejestr zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (do ślubów konkordatowych)
  3. Rejestr ślubów obywateli polskich z cudzoziemcem w kraju.
  4. Rejestr zaświadczeń do zawarcia małżeństwa za granicą.
  5. Rejestr przypisków z akt stanu cywilnego.

 

Z rejestrów Urzędu Stanu Cywilnego nie udostępnia się danych. Zaświadczenia i odpisy z aktów stanu cywilnego wydaje się na wniosek strony. Sposób przyjmowania i załatwiania spraw zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1986r.- Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. Nr 36, poz.180 z późn. zmianami)

 



Rada Gminy Bojszowy


pokój nr 12


WYKAZ REJESTRÓW:

 

  1. Rejestr uchwał Rady Gminy Bojszowy.
  2. Rejestr wniosków i interpelacji radnych.

 


Ewidencja Ludności


pokój nr 12


WYKAZ REJESTRÓW:

 

  1. Rejestr mieszkańców,
  2. Rejestr wyborców,
  3. Rejestr wydanych dowodów osobistych.

 

Zaświadczenia z rejestru mieszkańców zgodnie z art. 33  ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U Nr 133 poz. 883 z 1997 roku) są wydawane na pisemny wniosek mieszkańca.

 

Rejestr wyborów  zgodnie z  uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 14.06.1993 roku (Dz. U. Nr 30 poz. 321) jest  udostępniany na pisemny wniosek wyborcy.

 

Rejestr wydanych dowodów osobistych jest prowadzony elektronicznie w systemie SWDO i nie jest udostępniany.

 


Referat Infrastruktury Technicznej, Społecznej i Edukacji


pokój nr 8


WYKAZ REJESTRÓW:

 

  1. Rejestr psów ras agresywnych .
  2. Rejestr szczepień psów, przeciwko wściekliźnie.
  3. Rejestr decyzji na wycinkę drzew.
  4. Rejestr wydanych zaświadczeń o nadaniu numeru porządkowego budynku.

 

Informacje w zakresie w/w spraw udzielane są wyłącznie na wniosek osoby zainteresowanej /osoby będącej przedmiotem sprawy/ lub wniosek instytucji upoważnionej do otrzymania ww. informacji.

 



Referat Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji, Rolnictwa i Działalności Gospodarczej 


pokój nr 3


WYKAZ REJESTRÓW:

 

  1. Rejestr przedsiębiorców,
  2. Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

 


Referat Finansowy


pokój nr 1


WYKAZ REJESTRÓW:

 

  1. Rejestr wymiarowy podatków lokalnych
  2. Rejestr podatników podatku od środków transportowych
  3. Rejestr decyzji i postanowień w sprawach majątkowych

 

Informacje w zakresie w/w spraw udzielane są na wniosek osoby zainteresowanej /osoby będącej przedmiotem sprawy/ lub wniosek instytucji upoważnionej do otrzymania ww. informacji oraz zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

 

 


Tajna Kancelaria,

Gminny Zespół Reagowania Spraw Wojskowych i OC


pokój nr 12


WYKAZ DZIENNIKÓW, REJESTRÓW:

 

  1. Dziennik ewidencji wykonanych dokumentów /DEWD/ oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” i „poufne”
  2. Dziennik korespondencyjny dokumentów oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” i „poufne”
  3. Rejestr świadczeń
  4. Rejestr teczek akt
  5. Rejestr dzienników i książek ewidencyjnych
  6. Rejestr przedpoborowych
  7. Wykaz osób przewidzianych do wykonania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony

 

Informacje w zakresie w/w spraw udzielane są na wniosek osoby lub instytucji upoważnionej do otrzymania ww. informacji.



 Referat Ochrony Środowiska,
Promocji i Rozwoju


pokój nr 7


 

WYKAZ REJESTRÓW:

 

  1. Rejestr Postanowień w zakresie ustawy o Ochronie Środowiska i ustawy o Odpadach

 


 Referat Architektury


pokój nr 6


 

WYKAZ REJESTRÓW:

 

  1. Rejestr wydanych pozwoleń,
  2. Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy,
  3. Dziennik korespondencji


LISTA ZBIORÓW DANYCH OSOBOWYCH
zarejestrowanych w GIODO
- podlegających rejestracji


 * informacje ze zbiorów udostępniane są na wniosek zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
/ochr._danych_osobowych.htm (73.43 Kb)/

 

 Urząd Stanu Cywilnego – księga rejestrowa 012900

 

  • Ewidencja Numeracji Nieruchomości – księga rejestrowa 012890

 

  • Rejestr podatników podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych – księga rejestrowa 012895

 

  • Decyzje o ustaleniu warunków zabudowy, pozwolenia na budowę  i w zakresie podziału gruntów - – księga rejestrowa 012892

 

  • Rejestr wieczystych użytkowników i dzierżawców gruntów rolnych – księga rejestrowa 012898

 

  • Rejestr wycinek drzew – księga rejestrowa 013419

 

  • Świadectwa miejsca pochodzenia zwierząt – księga rejestrowa 013426

 

  • Ewidencja ludności i dowody osobiste – księga rejestrowa 016261

 

  • Korespondencja – pisma przychodzące i wychodzące – księga rejestrowa 028578

 

  • Psy agresywne – księga rejestrowa 031768

 

  • Rejestr skarg i wniosków – księga rejestrowa 033057

 

  • Rejestr przedpoborowych – księga rejestrowa 040132

 

  • Komitet przeciwpowodziowy – księga rejestrowa 040139]

 

  • Członkowie Ochotniczych Straży Pożarnych – księga rejestrowa 040140

 

  • Członkowie Komisji spoza Rady Gminy – księga rejestrowa 040723

 

  • Właściciele psów zaszczepionych przeciw wściekliźnie – księga rejestrowa 040794

 

 

Wniosek o udostępnienie danych

/wniosek_o_udostepnienie_danych_ze_zbioru.rtf (11.83 Kb)/

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska