Referat Organizacyjny
pokój nr 9
PROWADZONE REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA:
- Rejestr pracowników urzędu,
- Rejestr pracowników interwencyjnych i publicznych,
- Rejestr stażystów i praktykantów,
- Rejestr służby zastępczej
- Dziennik korespondencji
- Ewidencja delegacji służbowych,
- Rejestr szkoleń pracowniczych,
- Rejestr kontroli zewnętrznych,
- Rejestr kontroli wewnętrznych,
- Rejestr pieczątek,
- Rejestr umów,
- Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
- Rejestr dokumentacji przekazywanej do archiwum
- Ewidencja zasobu bibliotecznego Urzędu Gminy,
- Rejestr Zarządzeń Wójta,
- Rejestr Zarządzeń Wójta – Kierownika Urzędu,
- Rejestr skarg i wniosków
- Archiwum Urzędu - zgodnie z Ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2002 r. NR 171 poz. 1396 tekst jednolity z późn. zm. art. 33-35) Archiwum Urzędu ma status archiwum zakładowego tzn. służy potrzebom jednostki, dla której zostało utworzone. Gromadzi się w nim akta niezbędne w bieżącej pracy komórek Urzędu. Część dokumentacji, która zgodnie z obowiązującymi przepisami została zaliczona do kategorii A, czyli wieczystej przekazuje się po 25 latach przechowywania do Archiwum Państwowego w Katowicach.
Żądane informacje zostają udzielone na pisemny wniosek strony zainteresowanej z podaniem podstawy prawnej oraz zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. – Dz. U. nr 33 poz.883).
Urząd Stanu Cywilnego
pokój nr 12
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr zapewnień.
- Rejestr zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (do ślubów konkordatowych)
- Rejestr ślubów obywateli polskich z cudzoziemcem w kraju.
- Rejestr zaświadczeń do zawarcia małżeństwa za granicą.
- Rejestr przypisków z akt stanu cywilnego.
Z rejestrów Urzędu Stanu Cywilnego nie udostępnia się danych. Zaświadczenia i odpisy z aktów stanu cywilnego wydaje się na wniosek strony. Sposób przyjmowania i załatwiania spraw zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1986r.- Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. Nr 36, poz.180 z późn. zmianami)
Rada Gminy Bojszowy
pokój nr 12
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr uchwał Rady Gminy Bojszowy.
- Rejestr wniosków i interpelacji radnych.
Ewidencja Ludności
pokój nr 12
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr mieszkańców,
- Rejestr wyborców,
- Rejestr wydanych dowodów osobistych.
Zaświadczenia z rejestru mieszkańców zgodnie z art. 33 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U Nr 133 poz. 883 z 1997 roku) są wydawane na pisemny wniosek mieszkańca.
Rejestr wyborów zgodnie z uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 14.06.1993 roku (Dz. U. Nr 30 poz. 321) jest udostępniany na pisemny wniosek wyborcy.
Rejestr wydanych dowodów osobistych jest prowadzony elektronicznie w systemie SWDO i nie jest udostępniany.
Referat Infrastruktury Technicznej, Społecznej i Edukacji
pokój nr 8
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr psów ras agresywnych .
- Rejestr szczepień psów, przeciwko wściekliźnie.
- Rejestr decyzji na wycinkę drzew.
- Rejestr wydanych zaświadczeń o nadaniu numeru porządkowego budynku.
Informacje w zakresie w/w spraw udzielane są wyłącznie na wniosek osoby zainteresowanej /osoby będącej przedmiotem sprawy/ lub wniosek instytucji upoważnionej do otrzymania ww. informacji.
Referat Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji, Rolnictwa i Działalności Gospodarczej
pokój nr 3
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr przedsiębiorców,
- Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Referat Finansowy
pokój nr 1
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr wymiarowy podatków lokalnych
- Rejestr podatników podatku od środków transportowych
- Rejestr decyzji i postanowień w sprawach majątkowych
Informacje w zakresie w/w spraw udzielane są na wniosek osoby zainteresowanej /osoby będącej przedmiotem sprawy/ lub wniosek instytucji upoważnionej do otrzymania ww. informacji oraz zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Tajna Kancelaria,
Gminny Zespół Reagowania Spraw Wojskowych i OC
pokój nr 12
WYKAZ DZIENNIKÓW, REJESTRÓW:
- Dziennik ewidencji wykonanych dokumentów /DEWD/ oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” i „poufne”
- Dziennik korespondencyjny dokumentów oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” i „poufne”
- Rejestr świadczeń
- Rejestr teczek akt
- Rejestr dzienników i książek ewidencyjnych
- Rejestr przedpoborowych
- Wykaz osób przewidzianych do wykonania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony
Informacje w zakresie w/w spraw udzielane są na wniosek osoby lub instytucji upoważnionej do otrzymania ww. informacji.
Referat Ochrony Środowiska, Promocji i Rozwoju
pokój nr 7
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr Postanowień w zakresie ustawy o Ochronie Środowiska i ustawy o Odpadach
Referat Architektury
pokój nr 6
WYKAZ REJESTRÓW:
- Rejestr wydanych pozwoleń,
- Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy,
- Dziennik korespondencji
LISTA ZBIORÓW DANYCH OSOBOWYCH zarejestrowanych w GIODO - podlegających rejestracji
* informacje ze zbiorów udostępniane są na wniosek zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych /ochr._danych_osobowych.htm (73.43 Kb)/
Urząd Stanu Cywilnego – księga rejestrowa 012900
- Ewidencja Numeracji Nieruchomości – księga rejestrowa 012890
- Rejestr podatników podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych – księga rejestrowa 012895
- Decyzje o ustaleniu warunków zabudowy, pozwolenia na budowę i w zakresie podziału gruntów - – księga rejestrowa 012892
- Rejestr wieczystych użytkowników i dzierżawców gruntów rolnych – księga rejestrowa 012898
- Rejestr wycinek drzew – księga rejestrowa 013419
- Świadectwa miejsca pochodzenia zwierząt – księga rejestrowa 013426
- Ewidencja ludności i dowody osobiste – księga rejestrowa 016261
- Korespondencja – pisma przychodzące i wychodzące – księga rejestrowa 028578
- Psy agresywne – księga rejestrowa 031768
- Rejestr skarg i wniosków – księga rejestrowa 033057
- Rejestr przedpoborowych – księga rejestrowa 040132
- Komitet przeciwpowodziowy – księga rejestrowa 040139]
- Członkowie Ochotniczych Straży Pożarnych – księga rejestrowa 040140
- Członkowie Komisji spoza Rady Gminy – księga rejestrowa 040723
- Właściciele psów zaszczepionych przeciw wściekliźnie – księga rejestrowa 040794
Wniosek o udostępnienie danych
/wniosek_o_udostepnienie_danych_ze_zbioru.rtf (11.83 Kb)/
|